Manuale d’uso / di manutenzione del prodotto 850 del fabbricante ADTRAN
Vai alla pagina of 10
61200376 L1-5B Issue 2, June 2000 CLEI Code : SILCHL0DAA T A 850 System Installa tion and Maintenance 61200376L1-5B 1 Trademarks: Any brand names and product names included in this document are trademarks, registered trademarks , or trade names of their respective holdres.
2 Issue 2, June 2000 61200376L1-5B chassis occupies a space the size of a pi ece of notebook paper. Two TA 850 systems can be mounted side-by- side in ei ther 19-in ch or 23-in ch relay racks.
61200376L1-5B Issu e 2, June 2000 3 Gr ounding Instructions This section p rovides groundi ng instruction informa- tion f rom the Unde rwriters ' Labo ratory U L 1950 Stan - dard for Safety: In formation Technology Equipment.
4 Issue 2, June 2000 61200376L1-5B Table 1. TA 850 Bac kplane Connections UL 19 50 Deployment Guideli nes. One of the f ollow- ing two pow ering sch emes sha ll be used when po wer- ing this equipmen t: 1. Use the AD TRAN power supply (part number 1175043 L1).
61200376L1-5B Issu e 2, June 2000 5 connection is screw t erminal P7, w hich can be used if -4 8 Vd c is available as in central office applications. The screw t ermi nal connect ion is sh own in Fi gure 6 on page 5. Fig ure 4. Connector Pinout Figure 5.
6 Issue 2, June 2000 61200376L1-5B Table 2. Wire Wrap Identification Figure 7. Office Ala rm Connections Table 3. Al arm Notification Install any Option Modules After installi ng the TA 850 Base Unit and connecti ng the r equi red ca ble s, you can ins tall your ch oice o f op - tion modules.
61200376L1-5B Issu e 2, June 2000 7 Pr oduct Support Informa tion Pre-Sales Inquiries and Applic ations Support. Please contact yo ur local distributo r, ADTRAN Appli- cations E ngineering, or ADTRAN Sales: P ost-Sale Support. Please contact your lo cal distribu- t o rf i r s t .
8 Issue 2, June 2000 61200376L1-5B Affidavit f o r Connection of Customer P remises Equipment to 1.544 Mbps and/or Su brate Digit al Servic es For the work to be performed in t he certified territory .
61200376L1-5B Issu e 2, June 2000 9 7. The fol lowi ng in for matio n may be r equir ed when applying to y our local telephone company for leased line fac ilities. For a T 1 Port: For an FT1 Po rt: This equipment has been tested and found to co mply with the lim its for a Cl ass A digita l device, pursu ant to Part 15 of the FCC Rules.
10 Issue 2, June 2000 61200376L1-5B T h eL o a dN u m b e r( L N )a s s i g n e dt oe a c ht e r m i n a ld e - vice den otes t he per centa ge of the total lo ad to be con- nected to a telephone loop which is used by the device, to prev ent ove rlo ading.
Un punto importante, dopo l’acquisto del dispositivo (o anche prima di acquisto) è quello di leggere il manuale. Dobbiamo farlo per diversi motivi semplici:
Se non hai ancora comprato il ADTRAN 850 è un buon momento per familiarizzare con i dati di base del prodotto. Prime consultare le pagine iniziali del manuale d’uso, che si trova al di sopra. Dovresti trovare lì i dati tecnici più importanti del ADTRAN 850 - in questo modo è possibile verificare se l’apparecchio soddisfa le tue esigenze. Esplorando le pagine segenti del manuali d’uso ADTRAN 850 imparerai tutte le caratteristiche del prodotto e le informazioni sul suo funzionamento. Le informazioni sul ADTRAN 850 ti aiuteranno sicuramente a prendere una decisione relativa all’acquisto.
In una situazione in cui hai già il ADTRAN 850, ma non hai ancora letto il manuale d’uso, dovresti farlo per le ragioni sopra descritte. Saprai quindi se hai correttamente usato le funzioni disponibili, e se hai commesso errori che possono ridurre la durata di vita del ADTRAN 850.
Tuttavia, uno dei ruoli più importanti per l’utente svolti dal manuale d’uso è quello di aiutare a risolvere i problemi con il ADTRAN 850. Quasi sempre, ci troverai Troubleshooting, cioè i guasti più frequenti e malfunzionamenti del dispositivo ADTRAN 850 insieme con le istruzioni su come risolverli. Anche se non si riesci a risolvere il problema, il manuale d’uso ti mostrerà il percorso di ulteriori procedimenti – il contatto con il centro servizio clienti o il servizio più vicino.