Manuale d’uso / di manutenzione del prodotto TOUCH LEARNING SYSTEM del fabbricante VTech
Vai alla pagina of 10
Disney elements © Disney T O U C H L E A R N I N G S Y S T E M TM User’s Manual User’s Manual.
Der Pr, A V T ®, n h uc j tay ng to t h rns n hv ng t ig-t g ags rn. W n th r is t sm ay.
2 INTRODUCTION Welcome to the wonderful world of Disney Princess, where Happily Ever After happens every day. Make new clothes for Cinderella’s animal friends or join Belle to repair her favorite books. Have an unforgettable time with Disney Princesses! GETTING STARTED Insert the cartridge Make sure the unit is turned off.
3 The Hard Keys Exit Button During a game, press this button to exit the game, or press it within a menu to go back to the previous screen. Help Button Press this button when you need help in a game. QWERTY Keyboard Slide the screen up to reveal the keyboard.
4 ACTIVITIES Level Choo se Ea sy or Diffi cult level befor e eac h gam e. Making Clothes for Friends Help Cinde rella make clot hes for her anima l frie nds! Drag the measu ring tape to me asure the he ight and wi dth of her f riends . The n, tou ch the fabri c piec e that ma tches your mea sureme nt.
5 Dancing at the Royal Ball Keep the beat for Cinderella’s dance with the Prince by tapping the music notes in time. Then, remember the steps for Cinderella’s dance, and tap on the floor in the right order to help her finish.
6 Pictures in the Stars Belle wants to count the shooting stars with the Beast. Tap them to count! Then, choose the object that Belle is thinking of. Curriculum: Counting, Objects WEB CONNECTIVITY Upload your scores to the internet and see how you compare to other players.
7 CARE & MAINTENANCE CARE & MAINTENANCE 1. Keep your MobiGo TM clean by wiping it with a slightly damp cloth. Never use solvents or abrasives. 2. Keep it out of direct sunlight and away from direct sources of heat. 3. Re mov e the ba tt eri es wh en not u sin g it for a n e xte nd ed per io d o f t im e.
8 COPYRIGHT NOTICES TROUBLESHOOTING Please note that if you try to insert or remove a MobiGo TM cartridge without first turning the unit OFF , you may experience a malfunction. If this happens, and the unit does not respond to pressing the ON/OFF buttons, disconnect the AC adaptor from the main unit or remove the batteries.
9 OTHER INFO DISCLAIMER AND LIMITATION OF LIABILITY VT ech ® Electronics North America, L.L.C. and its suppliers assume no responsibility for any damage or loss resulting from the use of this handbook.
Un punto importante, dopo l’acquisto del dispositivo (o anche prima di acquisto) è quello di leggere il manuale. Dobbiamo farlo per diversi motivi semplici:
Se non hai ancora comprato il VTech TOUCH LEARNING SYSTEM è un buon momento per familiarizzare con i dati di base del prodotto. Prime consultare le pagine iniziali del manuale d’uso, che si trova al di sopra. Dovresti trovare lì i dati tecnici più importanti del VTech TOUCH LEARNING SYSTEM - in questo modo è possibile verificare se l’apparecchio soddisfa le tue esigenze. Esplorando le pagine segenti del manuali d’uso VTech TOUCH LEARNING SYSTEM imparerai tutte le caratteristiche del prodotto e le informazioni sul suo funzionamento. Le informazioni sul VTech TOUCH LEARNING SYSTEM ti aiuteranno sicuramente a prendere una decisione relativa all’acquisto.
In una situazione in cui hai già il VTech TOUCH LEARNING SYSTEM, ma non hai ancora letto il manuale d’uso, dovresti farlo per le ragioni sopra descritte. Saprai quindi se hai correttamente usato le funzioni disponibili, e se hai commesso errori che possono ridurre la durata di vita del VTech TOUCH LEARNING SYSTEM.
Tuttavia, uno dei ruoli più importanti per l’utente svolti dal manuale d’uso è quello di aiutare a risolvere i problemi con il VTech TOUCH LEARNING SYSTEM. Quasi sempre, ci troverai Troubleshooting, cioè i guasti più frequenti e malfunzionamenti del dispositivo VTech TOUCH LEARNING SYSTEM insieme con le istruzioni su come risolverli. Anche se non si riesci a risolvere il problema, il manuale d’uso ti mostrerà il percorso di ulteriori procedimenti – il contatto con il centro servizio clienti o il servizio più vicino.