Manuale d’uso / di manutenzione del prodotto 91-002773-000 del fabbricante VTech
Vai alla pagina of 12
T reasure Hunt Learning Laptop ™ User’ s Manual 3-6 Y ears © Disney Visit DisneyJunior .com © 2012 VT ech Printed in China 91-002773-000.
.
2 INTRODUCTION Thank you for purchasing the VT ech ® T reasure Hunt Learning Laptop ™. The T reasure Hunt Learning Laptop ™ featuring Jake and the Never Land Pirates is a fun and educational comp.
3 INCLUDED IN THIS PACKAGE • One VT ech ® T reasure Hunt Learning Laptop ™ • Oneuser ’smanual WARNING: All packing materials, such as tape, plastic sheets, packaging locks and tags are not part of this toy , and should be discarded for your child’ssafety .
4 4. Install 2 new “AA” Size (AM3/LR6) batteries following the diagram inside the battery box. (The use of new alkaline batteries is recommendedformaximumperformance.) 5. Replace the battery cover .
5 3. LETTER BUTTONS Press the letter buttons to learn letters or to answer letter-related questions. 4. NUMBER BUTTONS Press the number buttons to learn numbers or to answer number- relatedquestions. 5. PROGRESS BUTTON Press this button to view your gold doubloons and treasure collection.
6 10. SETTINGS BUTTON Press this button to adjust the volume or screen contrast. Use the up and down arrow buttons to select which item to adjust. Then, press theleft andright arrowbuttons to makeadjustments.
7 2. Letter Fishing Izzy goes shing and catches oating bottles. Each bottle has a piece of paper in it. Press any letter button to see the capital and lowercase versions of that letter . 3. Coconut Escape Izzy is riding a skateboard to escape from Captain Hook.
8 8. Acorn T oss Cubby is chasing Captain Hook. T o catch him, Cubby needs to follow the path— but part of the ground is oating! Cubby can bring the oating island back down by tossing acorns on it.
9 14. Map Puzzle Captain Hook steals the map from Cubby and accidentally tears it intopieces.Help Jakexthe map.Usethe arrowbuttonsand press the Enter button to select a piece. Then, use the arrows buttons and press the Enter button again to select a piece to swap it with.
10 If the problem persists, please call our Consumer Services Department on 1-800-521-2010 in the U.S. or 1-877-352-8697 in Canada, and a service representative will be happy to help you.
11 NOTE: This equipment has been tested and found to comply with the limits for a Class B digital device, pursuant to Part 15 of the FCC Rules. These limits are designed to provide reasonable protection against harmful interference in a residential installation.
Un punto importante, dopo l’acquisto del dispositivo (o anche prima di acquisto) è quello di leggere il manuale. Dobbiamo farlo per diversi motivi semplici:
Se non hai ancora comprato il VTech 91-002773-000 è un buon momento per familiarizzare con i dati di base del prodotto. Prime consultare le pagine iniziali del manuale d’uso, che si trova al di sopra. Dovresti trovare lì i dati tecnici più importanti del VTech 91-002773-000 - in questo modo è possibile verificare se l’apparecchio soddisfa le tue esigenze. Esplorando le pagine segenti del manuali d’uso VTech 91-002773-000 imparerai tutte le caratteristiche del prodotto e le informazioni sul suo funzionamento. Le informazioni sul VTech 91-002773-000 ti aiuteranno sicuramente a prendere una decisione relativa all’acquisto.
In una situazione in cui hai già il VTech 91-002773-000, ma non hai ancora letto il manuale d’uso, dovresti farlo per le ragioni sopra descritte. Saprai quindi se hai correttamente usato le funzioni disponibili, e se hai commesso errori che possono ridurre la durata di vita del VTech 91-002773-000.
Tuttavia, uno dei ruoli più importanti per l’utente svolti dal manuale d’uso è quello di aiutare a risolvere i problemi con il VTech 91-002773-000. Quasi sempre, ci troverai Troubleshooting, cioè i guasti più frequenti e malfunzionamenti del dispositivo VTech 91-002773-000 insieme con le istruzioni su come risolverli. Anche se non si riesci a risolvere il problema, il manuale d’uso ti mostrerà il percorso di ulteriori procedimenti – il contatto con il centro servizio clienti o il servizio più vicino.