Manuale d’uso / di manutenzione del prodotto V-NE-HVM-E 3/03 del fabbricante Verizon
Vai alla pagina of 8
Verizon Home Voice Mail Easy steps to get you started User Guide V-NE-HVM-E 3/03 w w w. v e r i z o n . c o m Quick Reference Instructions Verizon Home Voice Mail Y our first step ... AL WA YS GET INTO YOUR MAILBOX FIRST T o do this from your home telephone, dial the Home V oice Mail system number , then enter your passcode.
Using Home Voice Mail Now that you have set up your Home V oice Mail mailbox, you’re ready to learn how easy it is to use this service. Use this booklet as a guide to follow the simple voice instructions that tell you what choices you have at each step.
Y ou will then have two choices: n T o keep your current password, press ⁄ . n T o change your current password, press ¤ . How To Change Your Greetings: Y ou can easily change the greeting that people hear when they call and you are not available. Y ou can also change your busy greeting.
A Suggestion for Easy Set-Up: Have one member of your household follow the voice instructions for setting up all the mailboxes and then have that person help the other household members change their passwords (for privacy) and record their names and individual greetings in their own voices, at their own convenience.
Can I Leave a Reminder Message in My Own Mailbox if I’m at Home? Dial your Access Number . When the service answers and asks you for your password, press — — . This will bring you back to the general V erizon V oice Messaging Service greeting. When prompted, enter your seven-digit mailbox number to hear your greeting.
Call Wake Up W ith Call W ake Up, you can stop worrying about setting the alarm. This service allows you to set up a Call W ake Up schedule for every day of the week. Y ou can change the schedule as often as you like and turn the Call W ake Up option on/off as you please.
n T o keep yo ur Ca ll R emi nder , pre ss ⁄ . n T o re-record your Call Reminder , press ¤ . n T o hear your Call Reminder, press ‹ . n T o cancel your Call Reminder, press — . When you are satisfied with your Call Reminder message, the system will prompt you for the month, day and time you want the Call Reminder delivered.
Next, you must decide if you wish to be paged for all messages left in your mailbox or only urgent messages. n If you would like to be notified of all messages, press ⁄ . n If you like to be notified of only urgent messages, press ¤ . Helpful Hints n There is no need to wait until the end of a voice prompt.
Un punto importante, dopo l’acquisto del dispositivo (o anche prima di acquisto) è quello di leggere il manuale. Dobbiamo farlo per diversi motivi semplici:
Se non hai ancora comprato il Verizon V-NE-HVM-E 3/03 è un buon momento per familiarizzare con i dati di base del prodotto. Prime consultare le pagine iniziali del manuale d’uso, che si trova al di sopra. Dovresti trovare lì i dati tecnici più importanti del Verizon V-NE-HVM-E 3/03 - in questo modo è possibile verificare se l’apparecchio soddisfa le tue esigenze. Esplorando le pagine segenti del manuali d’uso Verizon V-NE-HVM-E 3/03 imparerai tutte le caratteristiche del prodotto e le informazioni sul suo funzionamento. Le informazioni sul Verizon V-NE-HVM-E 3/03 ti aiuteranno sicuramente a prendere una decisione relativa all’acquisto.
In una situazione in cui hai già il Verizon V-NE-HVM-E 3/03, ma non hai ancora letto il manuale d’uso, dovresti farlo per le ragioni sopra descritte. Saprai quindi se hai correttamente usato le funzioni disponibili, e se hai commesso errori che possono ridurre la durata di vita del Verizon V-NE-HVM-E 3/03.
Tuttavia, uno dei ruoli più importanti per l’utente svolti dal manuale d’uso è quello di aiutare a risolvere i problemi con il Verizon V-NE-HVM-E 3/03. Quasi sempre, ci troverai Troubleshooting, cioè i guasti più frequenti e malfunzionamenti del dispositivo Verizon V-NE-HVM-E 3/03 insieme con le istruzioni su come risolverli. Anche se non si riesci a risolvere il problema, il manuale d’uso ti mostrerà il percorso di ulteriori procedimenti – il contatto con il centro servizio clienti o il servizio più vicino.