Manuale d’uso / di manutenzione del prodotto IP 601 del fabbricante Polycom
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Polycom SoundPoint ® IP 601 User Guide For training/documentation, please visit us @ http://customertraini ng.v erizonbusiness.com or call 1-800-622-1049 © 2006, 2007, 2008 Verizon.
Table of Contents Table of Contents 2 Introduction 4 Installation 4 Connect the Networ k and Power Source 4 Connect the Handset and Optio nal Headset 5 Attach the Base 5 Features 6 Key Description.
Call Transfer 14 Call Forward 14 Disable Call F orwarding 14 End a Call 14 Shared Call Appearance 15 Multiple Lines 15 Multiple Keys per Line 15 Multiple Call Appearance 16 Shared Lines 17 Voice Mail .
Introduction The Polycom SoundPoint IP 601 is a full ‐ duplex, hands ‐ free Session Initiation Protocol (SIP) phone. It provides telephony features such as Shared Call Appearance, Call Hold, Call Transfer, and Do Not Disturb.
Connect the Handset and Optional Headset 1. Connect the short straight end of the phone cord to the handset, and the corresponding longer straight end of the cord to the handset jack on the back of the phone.
Features The features of the SoundPoint IP 601 are shown below: 6.
Key Descriptions 7.
Configure Basic Settings You can customize your SoundPoint IP 601 phone by adjusting the settings for time and date, display contrast, ring type, etc.
Ring Type You can select from different ring types to distinguish between lines or to have a different ring from a co ‐ worker close by. 1. Press the Menu button.
Press the Dial soft key to call a number from one of the call lists. Press the Exit soft key return to the previous menu.
1. Press the Directories button. 2. Select Contact Directory . 3. Press the Add soft key to enter Jane’s contact details. ‐ OR ‐ Select Jane’s existing entry and pres s Edit .
Use the Handset 1. Pick up the handset to obtain a dial tone. 2. Dial the number. ‐ OR ‐ Dial the SIP URL/IP address (e.g., 10.3.0.42, joe@205.173.1.24 , sip: jane@verizon.
‐ OR ‐ Press the button to answer through your connected headset. NOTE : Inc oming calls can be ignore d by pressi ng the Reject soft key or the Do Not Disturb button.
To turn off microphone mute, press again. Volume Press to adjust the receiver volume during a call . Pressing these keys in the idle state adjusts the ringer volume.
Press the EndCall soft key. ‐ OR ‐ Replace the handset. ‐ OR ‐ Press if in hands ‐ free/speakerphone mode.
Multiple Call Appearance Each line on the phone can be configure d to have one or more call appearances.
17 Shared Lines A shared line is indicated by a different line icon. In the following example, the first line is private and the second line is shared.
Un punto importante, dopo l’acquisto del dispositivo (o anche prima di acquisto) è quello di leggere il manuale. Dobbiamo farlo per diversi motivi semplici:
Se non hai ancora comprato il Polycom IP 601 è un buon momento per familiarizzare con i dati di base del prodotto. Prime consultare le pagine iniziali del manuale d’uso, che si trova al di sopra. Dovresti trovare lì i dati tecnici più importanti del Polycom IP 601 - in questo modo è possibile verificare se l’apparecchio soddisfa le tue esigenze. Esplorando le pagine segenti del manuali d’uso Polycom IP 601 imparerai tutte le caratteristiche del prodotto e le informazioni sul suo funzionamento. Le informazioni sul Polycom IP 601 ti aiuteranno sicuramente a prendere una decisione relativa all’acquisto.
In una situazione in cui hai già il Polycom IP 601, ma non hai ancora letto il manuale d’uso, dovresti farlo per le ragioni sopra descritte. Saprai quindi se hai correttamente usato le funzioni disponibili, e se hai commesso errori che possono ridurre la durata di vita del Polycom IP 601.
Tuttavia, uno dei ruoli più importanti per l’utente svolti dal manuale d’uso è quello di aiutare a risolvere i problemi con il Polycom IP 601. Quasi sempre, ci troverai Troubleshooting, cioè i guasti più frequenti e malfunzionamenti del dispositivo Polycom IP 601 insieme con le istruzioni su come risolverli. Anche se non si riesci a risolvere il problema, il manuale d’uso ti mostrerà il percorso di ulteriori procedimenti – il contatto con il centro servizio clienti o il servizio più vicino.