Manuale d’uso / di manutenzione del prodotto ME2TMBCHR del fabbricante Melissa
Vai alla pagina of 10
Cof fee Maker USE AND CARE GUIDE FOR MODEL ME2TMBCHR READ AND SA VE THESE INSTRUCTIONS TM LIMITED ONE-YEAR W ARRANTY W arranty Coverage: This product is warranted to be fr ee from defects in materials or workmanship for a period of one (1) year from the original pur chase date.
3 ADDITIONAL IMPOR T ANT SAFEGUARDS W ARNING : Thi s appliance generates heat and escaping steam during use. Proper pr ecautions must be taken to prevent the risk of burns, fires, or other injury to persons or damage to property .
3 ADDITIONAL IMPOR T ANT SAFEGUARDS W ARNING : Thi s appliance generates heat and escaping steam during use. Proper pr ecautions must be taken to prevent the risk of burns, fires, or other injury to persons or damage to property .
5 Y our product may vary slightly fr om illustration. Parts Identification W ater Chamber Lid W ater Chamber with W ater Level Indicator Filter Basket Holder Flow Nozzle (P/N 31130) Filter Basket (P/N.
5 Y our product may vary slightly fr om illustration. Parts Identification W ater Chamber Lid W ater Chamber with W ater Level Indicator Filter Basket Holder Flow Nozzle (P/N 31130) Filter Basket (P/N.
7 Br ewing 1. Plug into 120V ~ 60 Hz outlet. 2. Make sure unit is in the OFF position. The Indicator Light will be off. IMPORT ANT : Place coffee maker on a level surface. 3. Markings on the W ater Level Indicator indicate the amount of water requir ed to brew the desir ed number of Thermal Mugs.
7 Br ewing 1. Plug into 120V ~ 60 Hz outlet. 2. Make sure unit is in the OFF position. The Indicator Light will be off. IMPORT ANT : Place coffee maker on a level surface. 3. Markings on the W ater Level Indicator indicate the amount of water requir ed to brew the desir ed number of Thermal Mugs.
8 Descaling We r ecommend that you descale your cof fee maker once a month because mineral deposits can form a coating in the coffee maker , causing slower brewing time and possibly an of f flavor in the coffee. Use a cleaner r ecommended for coffee makers.
8 Descaling We r ecommend that you descale your cof fee maker once a month because mineral deposits can form a coating in the coffee maker , causing slower brewing time and possibly an of f flavor in the coffee. Use a cleaner r ecommended for coffee makers.
Cof fee Maker USE AND CARE GUIDE FOR MODEL ME2TMBCHR READ AND SA VE THESE INSTRUCTIONS TM LIMITED ONE-YEAR W ARRANTY W arranty Coverage: This product is warranted to be fr ee from defects in materials or workmanship for a period of one (1) year from the original pur chase date.
Un punto importante, dopo l’acquisto del dispositivo (o anche prima di acquisto) è quello di leggere il manuale. Dobbiamo farlo per diversi motivi semplici:
Se non hai ancora comprato il Melissa ME2TMBCHR è un buon momento per familiarizzare con i dati di base del prodotto. Prime consultare le pagine iniziali del manuale d’uso, che si trova al di sopra. Dovresti trovare lì i dati tecnici più importanti del Melissa ME2TMBCHR - in questo modo è possibile verificare se l’apparecchio soddisfa le tue esigenze. Esplorando le pagine segenti del manuali d’uso Melissa ME2TMBCHR imparerai tutte le caratteristiche del prodotto e le informazioni sul suo funzionamento. Le informazioni sul Melissa ME2TMBCHR ti aiuteranno sicuramente a prendere una decisione relativa all’acquisto.
In una situazione in cui hai già il Melissa ME2TMBCHR, ma non hai ancora letto il manuale d’uso, dovresti farlo per le ragioni sopra descritte. Saprai quindi se hai correttamente usato le funzioni disponibili, e se hai commesso errori che possono ridurre la durata di vita del Melissa ME2TMBCHR.
Tuttavia, uno dei ruoli più importanti per l’utente svolti dal manuale d’uso è quello di aiutare a risolvere i problemi con il Melissa ME2TMBCHR. Quasi sempre, ci troverai Troubleshooting, cioè i guasti più frequenti e malfunzionamenti del dispositivo Melissa ME2TMBCHR insieme con le istruzioni su come risolverli. Anche se non si riesci a risolvere il problema, il manuale d’uso ti mostrerà il percorso di ulteriori procedimenti – il contatto con il centro servizio clienti o il servizio più vicino.