Manuale d’uso / di manutenzione del prodotto A1303 del fabbricante Apple
Vai alla pagina of 11
Impor tant P roduct Information Guide.
3 This Important Product Information Guide contains safety , handling, disposal and r ecycling, regulatory , and software license information, as well as the one-year limit ed warranty for iPhone. ± Read all safety information below and operating instructions before using iPhone to avoid injury .
4 5 Repairing iPhone Never attempt to repair or modify iPhone yourself . iPhone does not contain any user-serviceable parts, ex cept for the SIM card and SIM tray . If iPhone has been submerged in water , punctured , or subjected to a severe fall, do not use it until you take it to an Apple Authoriz ed S ervice Provider .
6 7 Driving Safely Use of iPhone and headphones (even if used only in one ear) while driving a vehicle or riding a bicycle is not recommended and is illegal in some areas. Check and obey the laws and regulations on the use of mobile devices like iPhone in the areas where you drive .
8 9 Choking Hazards iPhone contains small parts, which ma y present a choking hazard to small children. Keep iPhone and its accessories away from small children.
10 11 operation, i Phone’ s SAR measurement may exceed the FCC exposure guideline s if positioned less than 5/8 inch (1 5 mm) from the body . F or optimal mobile device performance and to be sure th.
12 13  Should always keep iPhone more than six inches from their pacemaker when the phone is turned on  Should not carry iPhone in a breast pocket  Should use the ear opposite the pacemaker to minimize the potential for int er ference If you have any r eason to suspect that inter ference is taking place, turn iPhone o ∂ immediately.
14 15 Store iPhone in a place where the temperature is alwa ys between -20º and 45º C (-4º to 1 1 3º F). Don ’t leave iPhone in your car , beca use temperatures in parked cars can exceed this range. When you’ re using iPhone or charging the battery , it is normal for iPhone to get warm.
16 17 Apple One (1) Y ear Limited Warranty Apple’ s warrant y obligations for this hardware product are limited to the terms set forth below: Apple Inc.
18 19 FROM ANY BREACH OF WARRANTY OR CONDITION, OR UNDER ANY OTHER LEGAL THEORY , INCLUDING BUT NO T LIMITED T O LOSS OF USE; LOSS OF REVENUE; LOSS OF ACTU AL OR ANTICIP A TED PROFITS (INCLUDING L OSS.
© 2007 Apple Inc. All rights reserved. Apple, the Apple logo, iTunes, Mac, and Mac OS are trademarks of Apple Inc., registered in the U.S. and other countries. iPhone is a trademark of Apple Inc. The Bluetooth® word mark and logos are owned by the Bluetooth SIG, Inc.
Un punto importante, dopo l’acquisto del dispositivo (o anche prima di acquisto) è quello di leggere il manuale. Dobbiamo farlo per diversi motivi semplici:
Se non hai ancora comprato il Apple A1303 è un buon momento per familiarizzare con i dati di base del prodotto. Prime consultare le pagine iniziali del manuale d’uso, che si trova al di sopra. Dovresti trovare lì i dati tecnici più importanti del Apple A1303 - in questo modo è possibile verificare se l’apparecchio soddisfa le tue esigenze. Esplorando le pagine segenti del manuali d’uso Apple A1303 imparerai tutte le caratteristiche del prodotto e le informazioni sul suo funzionamento. Le informazioni sul Apple A1303 ti aiuteranno sicuramente a prendere una decisione relativa all’acquisto.
In una situazione in cui hai già il Apple A1303, ma non hai ancora letto il manuale d’uso, dovresti farlo per le ragioni sopra descritte. Saprai quindi se hai correttamente usato le funzioni disponibili, e se hai commesso errori che possono ridurre la durata di vita del Apple A1303.
Tuttavia, uno dei ruoli più importanti per l’utente svolti dal manuale d’uso è quello di aiutare a risolvere i problemi con il Apple A1303. Quasi sempre, ci troverai Troubleshooting, cioè i guasti più frequenti e malfunzionamenti del dispositivo Apple A1303 insieme con le istruzioni su come risolverli. Anche se non si riesci a risolvere il problema, il manuale d’uso ti mostrerà il percorso di ulteriori procedimenti – il contatto con il centro servizio clienti o il servizio più vicino.