Manuale d’uso / di manutenzione del prodotto TROL-A-TEMP 69-1496 del fabbricante Honeywell
Vai alla pagina of 12
1 69-1496 OWNER’S GUIDE Electronic Thermostat 69-1496 M14752 FAN SYSTEM Auto On Cool Off Heat Set Room.
2 69-1496 Congratulations on the purchase of y our ne w ther mostat! Over 100 y ears of Hone ywell engineering expertise went into the making of this thermostat in an effor t to provide you with a more comf ortable and conv enient living environment. • Simple and easy to use .
3 69-1496 Settings Setting F AN and SYSTEM Switches F an and system settings are controlled by using F AN and SYSTEM switches located on the bottom of the thermostat case. First set the F AN switch: A uto: Normal setting for most homes. In cooling, the fan goes off and on with the cooling equipment.
4 69-1496 Then set the SYSTEM switch: Cool: Nor mal setting f or months when y our home needs cooling (air conditioning). Digital display shows a snowflak e when cooling is on. Off: Both heating and cooling are off . Heat: Nor mal setting f or months when y our home needs heating.
5 69-1496 Displaying T emperature Setting NO TE: Y our temperature setting can be set an ywhere from 40 ° to 99 ° F (5 ° to 37 ° C). The temperature setting and the room temperature are shown separ ately on the digital display .
6 69-1496 Changing T emperature Setting 1. T o lower the temper ature setting, press the ▼ key . When in the heating mode, lo wering the temperature at night or during the day can lo wer y our energy costs . 2. T o raise the temperature setting, press the ▲ key .
7 69-1496 T roubleshooting Guide CA UTION Low T emperature Hazard Operating at too low of an outdoor temperature may cause compressor dama ge . Do not operate cooling if outdoor temper ature is below 50 ° F (10 ° C). Refer to man uf acturer ’ s recommendations.
8 69-1496 • Check that the SYSTEM s witch on the ther mostat is set to Heat or Cool. • Check the system fuse or circuit break er and replace or reset if necessar y . • Check f or air movement at the register . T emperature setting is too warm or cool • Adjust the temperature b y pressing either the ▲ or ▼ key .
9 69-1496 If you ha v e questions concerning this ther mostat, call Honeywell Customer Relations at 1-800-468-1502, Monda y-F riday , 7:00 am-5:30 pm, Central time .
10 69-1496.
11 69-1496.
12 69-1496 69-1496 G.H. 9-00 Copyright © 2000 Honeyw ell All Rights Reserved ® U.S . Registered T rademark www .honeywell.com/y ourhome/ Printed in U.
Un punto importante, dopo l’acquisto del dispositivo (o anche prima di acquisto) è quello di leggere il manuale. Dobbiamo farlo per diversi motivi semplici:
Se non hai ancora comprato il Honeywell TROL-A-TEMP 69-1496 è un buon momento per familiarizzare con i dati di base del prodotto. Prime consultare le pagine iniziali del manuale d’uso, che si trova al di sopra. Dovresti trovare lì i dati tecnici più importanti del Honeywell TROL-A-TEMP 69-1496 - in questo modo è possibile verificare se l’apparecchio soddisfa le tue esigenze. Esplorando le pagine segenti del manuali d’uso Honeywell TROL-A-TEMP 69-1496 imparerai tutte le caratteristiche del prodotto e le informazioni sul suo funzionamento. Le informazioni sul Honeywell TROL-A-TEMP 69-1496 ti aiuteranno sicuramente a prendere una decisione relativa all’acquisto.
In una situazione in cui hai già il Honeywell TROL-A-TEMP 69-1496, ma non hai ancora letto il manuale d’uso, dovresti farlo per le ragioni sopra descritte. Saprai quindi se hai correttamente usato le funzioni disponibili, e se hai commesso errori che possono ridurre la durata di vita del Honeywell TROL-A-TEMP 69-1496.
Tuttavia, uno dei ruoli più importanti per l’utente svolti dal manuale d’uso è quello di aiutare a risolvere i problemi con il Honeywell TROL-A-TEMP 69-1496. Quasi sempre, ci troverai Troubleshooting, cioè i guasti più frequenti e malfunzionamenti del dispositivo Honeywell TROL-A-TEMP 69-1496 insieme con le istruzioni su come risolverli. Anche se non si riesci a risolvere il problema, il manuale d’uso ti mostrerà il percorso di ulteriori procedimenti – il contatto con il centro servizio clienti o il servizio più vicino.