Manuale d’uso / di manutenzione del prodotto HB2066 del fabbricante Aigo
Vai alla pagina of 11
Contents Contents ................................................................................. 1 Features ................................................................................... 1 T echnical specs .....................................
Simple and convenient. 2. Capable of being perceived b y sens e or mind--- children's intelligence is im proved by stimulatin g visual, audio, touch, and some othe r physi cal senses.
Technical specs Production name “Happy Bear” Production model HB2066 False accept rate <0.1% Illumination environment 0 一 10000 Lux Play time delay <100ms Inclination Support -45—45 Reco.
Dire ction for use 1. Power on : Press the switch button on the left h and fo r 2 seconds . “Happy Bear” plays the welcoming address. 2. Read : As audible card touch the nose of “Happ y Bear”, “Happy Bear” will r ead the relative con tent of the card.
Attention: 1. Keep the “Happy Bear ” away from the easy-fire plac e. 2. A void toy annex from being swallowed b y children 3. Please preserve t he package caref ully . 4. A void placing "Happy Bear" and the storage card at damp pl ace. 5.
T roubleshooting: Failures Possible causes No sound as clicking the no se by audible card. 1. “Happy Bear” is power ed off. 2. The storag e card do not match with aud ible card ; 3. As clicking, the distance is t oo far and the oblique in clination is greater beyond 45°.
Packing list Name Amount “Happy Bear” 1 Clothes 2 Storage card 1 Five series of cards in Pinyin, Fair ytale, Idioms, Poems and Encyclopedia 127 User manual 1 Guide book for users 1 Service credent.
Service and conditions: Huaqi pledged that: The time limit o f our service is ef fective from the date of purchase that refers to the date recorded on the purchase invoice.
Other attentions : 1. Huaqi provides delivery service rather th an visiting service for all products and does no t bore the transportation expenses occurred in the pro cess of delivery repair . 2. The failure date refers to the date that the pr odu ct is sent to Huaqi customer servi ce center .
Service Flow: 1. Y ou can dial Huaqi sunshine service hotlin e: 400-610- 6666 and contact with th e professional technicians. Please dial 010-82607776 in the area where the hotline is not available. A. T echnicians in Huaqi customers s e rvice center can gi ve answers or solutions to your questions thro ugh hotline.
Contact us: Add: No2 Zhong Guancun Square, Hai Di an District, Beij ing (Room 1007-1010, 10 th Floor, Id eal Plaza) Tel: +86 10 62606666 Fax: +86 10 62607775 W ebsite: www .
Un punto importante, dopo l’acquisto del dispositivo (o anche prima di acquisto) è quello di leggere il manuale. Dobbiamo farlo per diversi motivi semplici:
Se non hai ancora comprato il Aigo HB2066 è un buon momento per familiarizzare con i dati di base del prodotto. Prime consultare le pagine iniziali del manuale d’uso, che si trova al di sopra. Dovresti trovare lì i dati tecnici più importanti del Aigo HB2066 - in questo modo è possibile verificare se l’apparecchio soddisfa le tue esigenze. Esplorando le pagine segenti del manuali d’uso Aigo HB2066 imparerai tutte le caratteristiche del prodotto e le informazioni sul suo funzionamento. Le informazioni sul Aigo HB2066 ti aiuteranno sicuramente a prendere una decisione relativa all’acquisto.
In una situazione in cui hai già il Aigo HB2066, ma non hai ancora letto il manuale d’uso, dovresti farlo per le ragioni sopra descritte. Saprai quindi se hai correttamente usato le funzioni disponibili, e se hai commesso errori che possono ridurre la durata di vita del Aigo HB2066.
Tuttavia, uno dei ruoli più importanti per l’utente svolti dal manuale d’uso è quello di aiutare a risolvere i problemi con il Aigo HB2066. Quasi sempre, ci troverai Troubleshooting, cioè i guasti più frequenti e malfunzionamenti del dispositivo Aigo HB2066 insieme con le istruzioni su come risolverli. Anche se non si riesci a risolvere il problema, il manuale d’uso ti mostrerà il percorso di ulteriori procedimenti – il contatto con il centro servizio clienti o il servizio più vicino.