Manuale d’uso / di manutenzione del prodotto CA 5051 del fabbricante Code Alarm
Vai alla pagina of 10
1 2010 Audiovox Electronics Corporation. All rights reserved. PROFESSIONAL SERIES IMPORT ANT NOTE: The operation of the Security and Convenience System as described in this manual is applicable to most vehicles. However, due to the configuration of some vehicles, some functions AND/OR SAFETY PRECAUTIONS may not apply .
2 2010 Audiovox Electronics Corporation. All rights reserved. T able of Contents Using Y our Remote Control ............................................................... 3 Using the Keyless Entry .....................................................
3 2010 Audiovox Electronics Corporation. All rights reserved. Using Y our Remote Control Using the Keyless Entry The button is used to lock the vehicle's doors, the button is used to unlock the vehicle's doors. T o lock or unlock the doors simply press and release the desired function button one time.
4 2010 Audiovox Electronics Corporation. All rights reserved. Remote Starting Your Vehicle T o activate the remote vehicle start function, press and release the button 2 times within 2 seconds. The system will sound, the parking lights will flash 1 time and the system will check the vehicle to ensure it is safe to start.
5 2010 Audiovox Electronics Corporation. All rights reserved. Preheating or Precooling the Vehicle’s interior Before exiting the vehicle, set the temperature controls to the desired setting and operation. After the system starts the vehicle, the heater or air conditioner will activate and heat or cool the vehicle’s interior to your setting.
6 2010 Audiovox Electronics Corporation. All rights reserved. Remote Start Safety Features For safety and security reasons, the system will shutdown or prevent the remote vehicle starter from activating if any of the following occur: 1. The vehicle hood is open.
7 2010 Audiovox Electronics Corporation. All rights reserved. Transmitter Button Functions 1 Way Transmitter Lock Unlock Car Find / Panic Start Operation Method Lock X Press and Release Unlock X Press.
8 2010 Audiovox Electronics Corporation. All rights reserved. Code Systems, Inc. Limited Lifetime Warranty Code Systems Inc. (“CODE”) warrants to the ORIGINAL PURCHASER of this CODE vehicle securi.
9 2010 Audiovox Electronics Corporation. All rights reserved..
1 0 2010 Audiovox Electronics Corporation. All rights reserved. Audiovox Electronics Corporation. Customer Service 1-800-421-3209 WWW .CODE-ALARM.COM FCC COMPLIANCE This device complies with Part 15 of the FCC rules and with RSS-210 of Industry Canada.
Un punto importante, dopo l’acquisto del dispositivo (o anche prima di acquisto) è quello di leggere il manuale. Dobbiamo farlo per diversi motivi semplici:
Se non hai ancora comprato il Code Alarm CA 5051 è un buon momento per familiarizzare con i dati di base del prodotto. Prime consultare le pagine iniziali del manuale d’uso, che si trova al di sopra. Dovresti trovare lì i dati tecnici più importanti del Code Alarm CA 5051 - in questo modo è possibile verificare se l’apparecchio soddisfa le tue esigenze. Esplorando le pagine segenti del manuali d’uso Code Alarm CA 5051 imparerai tutte le caratteristiche del prodotto e le informazioni sul suo funzionamento. Le informazioni sul Code Alarm CA 5051 ti aiuteranno sicuramente a prendere una decisione relativa all’acquisto.
In una situazione in cui hai già il Code Alarm CA 5051, ma non hai ancora letto il manuale d’uso, dovresti farlo per le ragioni sopra descritte. Saprai quindi se hai correttamente usato le funzioni disponibili, e se hai commesso errori che possono ridurre la durata di vita del Code Alarm CA 5051.
Tuttavia, uno dei ruoli più importanti per l’utente svolti dal manuale d’uso è quello di aiutare a risolvere i problemi con il Code Alarm CA 5051. Quasi sempre, ci troverai Troubleshooting, cioè i guasti più frequenti e malfunzionamenti del dispositivo Code Alarm CA 5051 insieme con le istruzioni su come risolverli. Anche se non si riesci a risolvere il problema, il manuale d’uso ti mostrerà il percorso di ulteriori procedimenti – il contatto con il centro servizio clienti o il servizio più vicino.