Manuale d’uso / di manutenzione del prodotto MIE2 del fabbricante Bose
Vai alla pagina of 10
B OSE ® MIE2 MOBILE HEADSET | | | | | ©2010 Bose Corporation, The Mou ntain, Framingham, MA 01701-9168 USA AM327410 Rev .00 MIE2 M OBILE H EADSET Mobile In-ear Cover_EU_AP_5x3.
Englis h ENGLISH 1 Wel c o m e Thank you for pu rchasing the Bose ® MIE2 mobile headset. The Bose ® MIE2 mobile headset offers a combination of lifel ike audio and communications perfor mance a nd comfortable fit not available from most conventional earbuds.
Englis h 2 Connecti ng to a mobile ph one or audio device Y ou can connect the headset to your mobile phone with either the 3.5 mm stereo plug (compatible with standard headphone jacks) or by using one of the two included 2.5 mm adapter cables if needed.
Englis h 3 Answering and ending calls The Bose ® MIE2 mobile hea dset includes an easy to access Answer/End button with integrat ed microphone. Simply press the Answer/End button to perform an acti on. Note: Some phones may require you to press twice or pre ss and hold the Answer/End button for a few seconds to perform functi ons.
Englis h 4 Changing ear tips Select the type and size of ear tip that provides you with the best comfort and fit. 1. Gently peel the edges of the attached tip away from the earpiece, using care not to tear the tip. CAUTION: T o preve nt damage, do not pull on the StayHear™ tip wi ng.
Englis h 5 T roubleshooting If you experience any trouble using your headset, try the followi n g troubleshooting ins tructions. If you st ill need help, see t he contact information on the inside bac k cover for assistance in your area.
Englis h 6 Cleaning Y our headset may require periodic cleaning: • Ear tips: Fir st, remove them from the headset and wash the tips with a mild detergent and water . Make sure you thorou ghly rinse and dry them before putti ng them back on the headset.
B OSE C ORPORATION USA The Mountain, Framingham, MA, 01 701 888-757-9943 owners.Bose.com Canada 9133 Leslie Str eet, Suite 120, L4B 4N1 800-905-2177 www .Bose.ca Australia Unit 3/2 Holker St.Newington NSW , 2127 1800 023 367 www .B ose.com.a u Belgique/Belgie B-3700 T onger en 012-390800 www .
Italia Via della Magliana 876 Roma, 00148 06.60.292.555 www .Bose.it Japan Karakida Center bldg., 1-53-9 K a r a k i d a , Ta m a - s h i , To k y o , 2060035 81-423-575250 www .Bose.co .jp Mexico Paseo de las Palmas # 405, 11000 52-55-52-02- 35-45 F AX: 52-55-52-02-41-95 www .
B OSE ® MIE2 MOBILE HEADSET | | | | | ©2010 Bose Corporation, The Mou ntain, Framingham, MA 01701-9168 USA AM327410 Rev .00 MIE2 M OBILE H EADSET Mobile In-ear Cover_EU_AP_5x3.
Un punto importante, dopo l’acquisto del dispositivo (o anche prima di acquisto) è quello di leggere il manuale. Dobbiamo farlo per diversi motivi semplici:
Se non hai ancora comprato il Bose MIE2 è un buon momento per familiarizzare con i dati di base del prodotto. Prime consultare le pagine iniziali del manuale d’uso, che si trova al di sopra. Dovresti trovare lì i dati tecnici più importanti del Bose MIE2 - in questo modo è possibile verificare se l’apparecchio soddisfa le tue esigenze. Esplorando le pagine segenti del manuali d’uso Bose MIE2 imparerai tutte le caratteristiche del prodotto e le informazioni sul suo funzionamento. Le informazioni sul Bose MIE2 ti aiuteranno sicuramente a prendere una decisione relativa all’acquisto.
In una situazione in cui hai già il Bose MIE2, ma non hai ancora letto il manuale d’uso, dovresti farlo per le ragioni sopra descritte. Saprai quindi se hai correttamente usato le funzioni disponibili, e se hai commesso errori che possono ridurre la durata di vita del Bose MIE2.
Tuttavia, uno dei ruoli più importanti per l’utente svolti dal manuale d’uso è quello di aiutare a risolvere i problemi con il Bose MIE2. Quasi sempre, ci troverai Troubleshooting, cioè i guasti più frequenti e malfunzionamenti del dispositivo Bose MIE2 insieme con le istruzioni su come risolverli. Anche se non si riesci a risolvere il problema, il manuale d’uso ti mostrerà il percorso di ulteriori procedimenti – il contatto con il centro servizio clienti o il servizio più vicino.