Manuale d’uso / di manutenzione del prodotto 8860 del fabbricante Xerox
Vai alla pagina of 11
Phaser 8860 Voluntary Product Accessibility Template (VPAT) Compliance Status Compliant Learn more about Xerox and Section 508 at our website: www.xerox.
www.xerox.com/Section508 2 of 11 Last Revision: 09/04/07 Section 1194.21 Soft ware Applications and Oper ating Sy stems – Detail Back to top Criteria Supporting Features Remarks and explanations (a).
www.xerox.com/Section508 3 of 11 Last Revision: 09/04/07 Criteria Supporting Features Remarks and explanations the image must also be available in text.
www.xerox.com/Section508 4 of 11 Last Revision: 09/04/07 Criteria Supporting Features Remarks and explanations Assistive Technology to access the information, field elements, and functionality required for completion and submission of the form, including all directions a nd cues.
www.xerox.com/Section508 5 of 11 Last Revision: 09/04/07 Criteria Supporting Features Remarks and explanations (i) Frames shall be titled with text that facilitates frame identification and navigation Not applicable No frames are use d.
www.xerox.com/Section508 6 of 11 Last Revision: 09/04/07 Criteria Supporting Features Remarks and explanations navigation links. links. (p) When a timed response is required, the user shall be alerted and given sufficient time to indicate more time is required.
www.xerox.com/Section508 7 of 11 Last Revision: 09/04/07 Criteria Supporting Features Remarks and explana tio ns will allow for private listening. The product must provide the ability to interrupt, pause, and restart the audio at anytime.
www.xerox.com/Section508 8 of 11 Last Revision: 09/04/07 Criteria Supporting Features Remarks and explana tio ns operable control, and at the maximum protrusion of the product within the 48 inch length on product s which are freestanding, non-portable, and intended to be used in one location and which have operable controls.
www.xerox.com/Section508 9 of 11 Last Revision: 09/04/07 Criteria Supporting Features Remarks and explanatio ns be provided, or support for Assistive Technology used by people who are blind or visually impaired shall be provided.
www.xerox.com/Section508 10 of 11 Last Revision: 09/04/07 Section 1194.41 Information, Documenta tion and Support - Detail (Xerox Addition to VPAT) Back to top Criteria Supporting Features Remarks and explanations (a) Product support documentation provided to end-users shall be made available in alternate formats.
www.xerox.com/Section508 11 of 11 Last Revision: 09/04/07 For additional information on these a nd o ther accessorie s, contact your Xerox sale s representat ive or call 1-800- ASK-XEROX (1-800-275-9376).
Un punto importante, dopo l’acquisto del dispositivo (o anche prima di acquisto) è quello di leggere il manuale. Dobbiamo farlo per diversi motivi semplici:
Se non hai ancora comprato il Xerox 8860 è un buon momento per familiarizzare con i dati di base del prodotto. Prime consultare le pagine iniziali del manuale d’uso, che si trova al di sopra. Dovresti trovare lì i dati tecnici più importanti del Xerox 8860 - in questo modo è possibile verificare se l’apparecchio soddisfa le tue esigenze. Esplorando le pagine segenti del manuali d’uso Xerox 8860 imparerai tutte le caratteristiche del prodotto e le informazioni sul suo funzionamento. Le informazioni sul Xerox 8860 ti aiuteranno sicuramente a prendere una decisione relativa all’acquisto.
In una situazione in cui hai già il Xerox 8860, ma non hai ancora letto il manuale d’uso, dovresti farlo per le ragioni sopra descritte. Saprai quindi se hai correttamente usato le funzioni disponibili, e se hai commesso errori che possono ridurre la durata di vita del Xerox 8860.
Tuttavia, uno dei ruoli più importanti per l’utente svolti dal manuale d’uso è quello di aiutare a risolvere i problemi con il Xerox 8860. Quasi sempre, ci troverai Troubleshooting, cioè i guasti più frequenti e malfunzionamenti del dispositivo Xerox 8860 insieme con le istruzioni su come risolverli. Anche se non si riesci a risolvere il problema, il manuale d’uso ti mostrerà il percorso di ulteriori procedimenti – il contatto con il centro servizio clienti o il servizio più vicino.