Manuale d’uso / di manutenzione del prodotto T2000WIB del fabbricante Toastmaster
Vai alla pagina of 9
USE AND CARE GUIDE MODEL T2000W , T2000WC, T2000B, T2000BC, T2000WCAN, T2000WCCAN, T2000BCCAN, T2000WIB AND T2000IW T2000W , T2000WC, T2000B, T2000BC, T2000WCAN, T2000WCCAN, T2000BCCAN, T2000WIB AND T2000IW T oaster Questions Call toll free 1 - 800-947 -3744 Monday – Friday , 8:00 a.
1. READ AND SA VE THESE INSTRUCTIONS W ARNING: A risk of fire and electrical shock exists in all electrical appliances and may cause personal injury or death.
2. T oaster Use and Care Guide ◆ Do not operate any damaged appliance. Do not operate with a damaged co rd or plu g, or after the appliance malfunctions, or has been dropped or damaged in any manner . Contact Consumer Service for return authorization, examination, repair or adjustment.
3. 1. T oast Lever with Auto Hi-Lift 2. T oast Color Control 3. Cancel T oasting Position 4. Crumb T ray 5. Self-Adjusting Bread Slots 6. Bread Slots 6. 5. 1. 2. 4. 3. Breads vary in density and moisture content, requiring different settings. The best toast is made with bread a day or two old.
4. T oaster Use and Care Guide 2. Set T oast Color Control to the color of toast desired. For first use, set T oast Color Control mid-way between Light and Dark settings. T oast thin breads on the lighter toast color settings. 3. Insert bread or toaster food into Bread Slots and push down T oast Lever .
5. Th aw i ng f ro z en foods before toasting will help ensure that the inside of the food is adequately cooked and will prevent the outside from burning. Again, experimentation is the best way to accommodate individual tastes and food choices. User maintenance instructions This appliance requires little maintenance.
6. T o return the appliance, ship to: Attn: Repair Center Salton Inc. 708 South Missouri Street Macon, MO 63552 Email: salton@saltonusa.com T o contact us, please write to or call: Salton Inc.
7. EVERYBOD Y EA TS. It’s a fact of life. But sometimes preparing meals can become a chore. That’s why TO ASTMASTER has been in vited into millions of kitchens just lik e yours so we can HELP Y OU MASTER your mixing, baking, grilling, toasting, brewing, heating and serving tasks WITH EASE AND STYLE.
USE AND CARE GUIDE MODEL T2000W , T2000WC, T2000B, T2000BC, T2000WCAN, T2000WCCAN, T2000BCCAN, T2000WIB AND T2000IW T2000W , T2000WC, T2000B, T2000BC, T2000WCAN, T2000WCCAN, T2000BCCAN, T2000WIB AND T2000IW T oaster Questions Call toll free 1 - 800-947 -3744 Monday – Friday , 8:00 a.
Un punto importante, dopo l’acquisto del dispositivo (o anche prima di acquisto) è quello di leggere il manuale. Dobbiamo farlo per diversi motivi semplici:
Se non hai ancora comprato il Toastmaster T2000WIB è un buon momento per familiarizzare con i dati di base del prodotto. Prime consultare le pagine iniziali del manuale d’uso, che si trova al di sopra. Dovresti trovare lì i dati tecnici più importanti del Toastmaster T2000WIB - in questo modo è possibile verificare se l’apparecchio soddisfa le tue esigenze. Esplorando le pagine segenti del manuali d’uso Toastmaster T2000WIB imparerai tutte le caratteristiche del prodotto e le informazioni sul suo funzionamento. Le informazioni sul Toastmaster T2000WIB ti aiuteranno sicuramente a prendere una decisione relativa all’acquisto.
In una situazione in cui hai già il Toastmaster T2000WIB, ma non hai ancora letto il manuale d’uso, dovresti farlo per le ragioni sopra descritte. Saprai quindi se hai correttamente usato le funzioni disponibili, e se hai commesso errori che possono ridurre la durata di vita del Toastmaster T2000WIB.
Tuttavia, uno dei ruoli più importanti per l’utente svolti dal manuale d’uso è quello di aiutare a risolvere i problemi con il Toastmaster T2000WIB. Quasi sempre, ci troverai Troubleshooting, cioè i guasti più frequenti e malfunzionamenti del dispositivo Toastmaster T2000WIB insieme con le istruzioni su come risolverli. Anche se non si riesci a risolvere il problema, il manuale d’uso ti mostrerà il percorso di ulteriori procedimenti – il contatto con il centro servizio clienti o il servizio più vicino.