Manuale d’uso / di manutenzione del prodotto Universal Warmer UW-17 del fabbricante Bakers Pride
Vai alla pagina of 12
Universal Warmer MODEL UW-17 Operation & Installation Manual.
Warranty Information LIMITED ONE YEAR WARRANTY BKI (The "Company") warrants to the origin al purc haser that at time of shipment from the Company factory, this equipment will be free from defect in materials and workmanship.
Universal Warmer Table of Contents 1 T able of Content s Table of Contents .............................................................................................................. ...................................... 1 Introduc tion ..........
Universal Warmer Introduction 2 Introduction Congratulations! You have cho se n a Uni versal Warmer that will give you many year s of fine service from the original manufacturer, BKI .
Universal Warmer Introduction 3 Keep this manual with the Equipment This manual is an important part of your equipm ent. Always keep it near for easy access. If you need to replace this manu al, conta ct: BKI Technical Services Depart ment P.O. Box 80400 Simpsonville, S.
Universal Warmer Introduction 4 Safety Labels.
Universal Warmer Installation 5 Inst allation Serious injury, equipment damage or death coul d result if attempting to install this unit yourself. Ensure that an authorized BKI service agent install the oven. Instructions For Shipping Damage You are responsible for filing all freight claims with th e delivering truck line.
Universal Warmer Operation 6 Operation Unit Startup and Preheating 1. Turn on power to the unit. 2. Allow the equipment to preheat for ten (10) minutes before loading it with produ ct. Operational Guidelines Foods should be a minimum of 195 F.
Universal Warmer Maintenance 7 Maintenance Failure to comply with the maintenance below could result in a serious a ccident. Electrocution, equipment failure or property damage could result if an unlicensed electrician performs electri cal repair. Ensure that a licensed electrician perform electrical repair.
Universal Warmer Maintenance 8 Troubleshooting Refer to the table below for troubl eshoot ing information. Problem Cause Possible Solution Noisy fan Fan blade is dirty or fan bearings are failing Contact an authorized BKI service agent for corrective action.
Universal Warmer Notes 9 Notes.
P.O. Box 80400, Simpsonvill e, S.C. 29680-0400, USA http://www.bkideas.co m Made and printed in t he U.S.A LI9998/012007.
Un punto importante, dopo l’acquisto del dispositivo (o anche prima di acquisto) è quello di leggere il manuale. Dobbiamo farlo per diversi motivi semplici:
Se non hai ancora comprato il Bakers Pride Universal Warmer UW-17 è un buon momento per familiarizzare con i dati di base del prodotto. Prime consultare le pagine iniziali del manuale d’uso, che si trova al di sopra. Dovresti trovare lì i dati tecnici più importanti del Bakers Pride Universal Warmer UW-17 - in questo modo è possibile verificare se l’apparecchio soddisfa le tue esigenze. Esplorando le pagine segenti del manuali d’uso Bakers Pride Universal Warmer UW-17 imparerai tutte le caratteristiche del prodotto e le informazioni sul suo funzionamento. Le informazioni sul Bakers Pride Universal Warmer UW-17 ti aiuteranno sicuramente a prendere una decisione relativa all’acquisto.
In una situazione in cui hai già il Bakers Pride Universal Warmer UW-17, ma non hai ancora letto il manuale d’uso, dovresti farlo per le ragioni sopra descritte. Saprai quindi se hai correttamente usato le funzioni disponibili, e se hai commesso errori che possono ridurre la durata di vita del Bakers Pride Universal Warmer UW-17.
Tuttavia, uno dei ruoli più importanti per l’utente svolti dal manuale d’uso è quello di aiutare a risolvere i problemi con il Bakers Pride Universal Warmer UW-17. Quasi sempre, ci troverai Troubleshooting, cioè i guasti più frequenti e malfunzionamenti del dispositivo Bakers Pride Universal Warmer UW-17 insieme con le istruzioni su come risolverli. Anche se non si riesci a risolvere il problema, il manuale d’uso ti mostrerà il percorso di ulteriori procedimenti – il contatto con il centro servizio clienti o il servizio più vicino.