Manuale d’uso / di manutenzione del prodotto Distributed Office Voice Mail del fabbricante Avaya
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Services Mobility Contact Center s IP T elephony A v a y a Distribut ed Office v o ic e mail Quick Refer ence Guide 03-6 0210 8 Issue 2 May 200 8 This guide explains how to use Av aya Distributed Office voice mail. Logging in from an onsit e location 1.
2 avaya.co m Options After you log in, choose an option: Yo u r m e s s a g e s About message ca tegories Y ou can assign Priority , Private, and Return Receipt categories to messages you send. • Priority messages are heard first when listening to new messages.
3 Respon din g to m essag es 1. After the recorded message plays, press 1 to respond to the recorded message. 2. Choose an option: - T o reply to the sender by voice mail, press 1 . Go to step 3. Note: the sender must have a mailbox in the system. - T o forward the recorded message, press 2 .
4 avaya.co m 6. Choose an option: - Enter the extension of an a recipient, then press # . - T o use your Personal Mailing Lists, press *5 Then enter the Mailing List number (from 1 to 10). Then press # . - T o use the Directory , press *2 . (See Using the Directory to find an extension by name) - T o delete the last entry , press *3 .
5 - T o play back your greeting, press 23 . - T o re-record your greeting, press 21 . - T o delete the greeting you just recorded, press *3 . Creating mai ling lists Use Mailing Lists to send messages to multiple mailboxes without entering each extension individually .
6 avaya.co m 4. Chose an option: - Note: Not all of these options may be available on your system. - T o select the primary language (Mailbox language 1), press 1 . - T o select the secondary language (Mailbox language 2), press 2 . - T o select the primary language TTY (Mailbox language 1), press 3 .
7 - T o disable TTY support, press 2 . 5. The new status is announced. Using Outcalling About Outcalling With Outcalling, voice mail calls the numbers which you have programmed to signal that a new message has arrived in your mail box.
avaya.com COM MU N IC A T IO NS A T THE HEART OF BUSINESS Legal disclaimer For full legal page information, please see the documents, Avaya Support Notices for Software Documentation, 03- 600758, and Avaya Support Notices for Hardware Documentation , 03 -600759.
Un punto importante, dopo l’acquisto del dispositivo (o anche prima di acquisto) è quello di leggere il manuale. Dobbiamo farlo per diversi motivi semplici:
Se non hai ancora comprato il Avaya Distributed Office Voice Mail è un buon momento per familiarizzare con i dati di base del prodotto. Prime consultare le pagine iniziali del manuale d’uso, che si trova al di sopra. Dovresti trovare lì i dati tecnici più importanti del Avaya Distributed Office Voice Mail - in questo modo è possibile verificare se l’apparecchio soddisfa le tue esigenze. Esplorando le pagine segenti del manuali d’uso Avaya Distributed Office Voice Mail imparerai tutte le caratteristiche del prodotto e le informazioni sul suo funzionamento. Le informazioni sul Avaya Distributed Office Voice Mail ti aiuteranno sicuramente a prendere una decisione relativa all’acquisto.
In una situazione in cui hai già il Avaya Distributed Office Voice Mail, ma non hai ancora letto il manuale d’uso, dovresti farlo per le ragioni sopra descritte. Saprai quindi se hai correttamente usato le funzioni disponibili, e se hai commesso errori che possono ridurre la durata di vita del Avaya Distributed Office Voice Mail.
Tuttavia, uno dei ruoli più importanti per l’utente svolti dal manuale d’uso è quello di aiutare a risolvere i problemi con il Avaya Distributed Office Voice Mail. Quasi sempre, ci troverai Troubleshooting, cioè i guasti più frequenti e malfunzionamenti del dispositivo Avaya Distributed Office Voice Mail insieme con le istruzioni su come risolverli. Anche se non si riesci a risolvere il problema, il manuale d’uso ti mostrerà il percorso di ulteriori procedimenti – il contatto con il centro servizio clienti o il servizio più vicino.