Manuale d’uso / di manutenzione del prodotto APS-785 del fabbricante Audiovox
Vai alla pagina of 10
Model APS-785 Owner's Manual 4 Button Remote Start Security System With Plug-In Shock Sensor & Starter Disable FEA TURES: w 2 Four Button Programmable RF Transmitters w Four Channel Code Lear.
Page 2 Y our APS-785 Remote Start Alarm System has many features and available options some of which are selected at time of installation. For your reference, the list on page 9 of this manual shows what features and options have been installed. Consult your installing dealer for options that may have been installed and are not listed.
entry points are closed, the arming cycle will begin again. At the end of the 30 seconds, the parking lights will flash once, the siren will chirp once, and the dash mounted LED will begin to flash slowly confirming the system is armed. If the siren did not sound when arming, then the chirps have been turned off.
Page 4 SILENT DISARMING 1. As you approach the vehicle, press and hold the Arm/Disarm button of your key chain transmitter for two seconds. The parking lights will flash twice, and the dash mounted LED will turn off confirming that the system is disarmed.
Page 5 1. Enter the vehicle, and turn the ignition key to the on position. 2. Press and hold the valet pushbutton switch until the dash mounted LED turns on solid. The system will remain in the valet mode. 3. T o return to normal operation, press and release the pushbutton switch any time the ignition is on.
Page 6 Custom Code Programming Example: T o Change the code from the factory pre-assigned code of 1 1 to “52” you would do the following: 1 . Disarm the system by use of the transmitter , or by use of the emergency override sequence. 2 . Turn the ignition switch to the on position.
Page 7 4. If the chirps were on before you started, the siren will emit 2 short chirps indicating that the chirps are now off. If the chirps were off before you started, the siren will emit one short chirp indicating that the chirps are now on.
seconds. The vehicle will start and remain running for the pre-programmed 5, 10, 15, or 20 minutes. As a visual indication, the parking lights will flash or turn on depending on the programming set up by your installation center .
ADDITIONAL REMOTE FUNCTION CHANNEL 3 The system has an additional feature, (Channel 3) ,that can be connected to a number of different optional accessories.
ALARM DASH LED INDICA TORS RAPID FLASHING = P A SSI VE A RMI NG SLOW FLASHING = ARMED OFF = DISARMED ON SOLID = V ALET MODE 3 FLASH... P AUSE = I NTRUSION ZONE 3 2 FLASH.
Un punto importante, dopo l’acquisto del dispositivo (o anche prima di acquisto) è quello di leggere il manuale. Dobbiamo farlo per diversi motivi semplici:
Se non hai ancora comprato il Audiovox APS-785 è un buon momento per familiarizzare con i dati di base del prodotto. Prime consultare le pagine iniziali del manuale d’uso, che si trova al di sopra. Dovresti trovare lì i dati tecnici più importanti del Audiovox APS-785 - in questo modo è possibile verificare se l’apparecchio soddisfa le tue esigenze. Esplorando le pagine segenti del manuali d’uso Audiovox APS-785 imparerai tutte le caratteristiche del prodotto e le informazioni sul suo funzionamento. Le informazioni sul Audiovox APS-785 ti aiuteranno sicuramente a prendere una decisione relativa all’acquisto.
In una situazione in cui hai già il Audiovox APS-785, ma non hai ancora letto il manuale d’uso, dovresti farlo per le ragioni sopra descritte. Saprai quindi se hai correttamente usato le funzioni disponibili, e se hai commesso errori che possono ridurre la durata di vita del Audiovox APS-785.
Tuttavia, uno dei ruoli più importanti per l’utente svolti dal manuale d’uso è quello di aiutare a risolvere i problemi con il Audiovox APS-785. Quasi sempre, ci troverai Troubleshooting, cioè i guasti più frequenti e malfunzionamenti del dispositivo Audiovox APS-785 insieme con le istruzioni su come risolverli. Anche se non si riesci a risolvere il problema, il manuale d’uso ti mostrerà il percorso di ulteriori procedimenti – il contatto con il centro servizio clienti o il servizio più vicino.