Manuale d’uso / di manutenzione del prodotto LM-6601 del fabbricante POSIFLEX Business Machines
Vai alla pagina of 10
Part 1 I. FEATURES • 12.1” LCD monitor with tilt adjust for 2 nd display attached to FT series POS system • Spill proof and easy maintenance structure allowing easy cleaning • High quality TFT.
Part 2 II. CARTON CONTENTS 1. LCD Monitor panel unit (Main unit assembled with Stand) 2. L shape support bracket for LM - 6601 onto FT system 3. User ’ s Manual 4. VGA Cable: 21863241710 5. Fixing Screws:10684038123 (#6 - 32 12L) x 2 III. PARTS IDENTIFICAT ION IV.
Part 3 V. HARDWARE INSTALLATION A. VGA Port Power Preparat ion 1. Inquire for technical support from your dealer to set the power support in the VGA port of the FT system following the rele vant Technical Manual of the FT system.
Part 4 VI. APPLICATION A. TILT ANGLE ADJUST T he tilt angle of LM - 6601 can be easily adjust ed against a set of friction hinge . Just turn the panel at will. B. Power & OSD buttons “OSD” button : To enter OSD setup menu , or to perform the function selected in OSD operation.
Part 5 “BRIGHTNESS / CONTRAST ADJUST SUBMENU”: There are 3 icons in this submenu: . Press “OSD” button to select item or return to main menu. Press “N E XT” button to selec t among brightness, contrast and exit.
Part 6 “SEPARATE COLOR ADJUST”: When this item is selected, there will be 3 adjustment indication bars between the main menu area and the video signal mode. Press “N E XT” button to select among the 3 colors Red, Green and Blue respectively. Press “+” button to intensify that color.
Part 7 adjust submenu”. “HORIZONTAL POSITION”: When this item is selected, there will be only the horizontal position icon with a n adjustment indication bar under it between the main menu area and the video signal mode. Press “+” or “ - ” button to shift the screen display to right or left.
Part 8 “RESET TO DEFA ULT”: Pressing “OSD” button on this icon will set all parameters back to the status when the monitor left factory. “SMOOTHNESS / SHARPNESS ADJUST”: When this item is .
Part 9 VII. SUPPORTED DISPLAY MOD ES For video signals beyond the supported display modes, there will be a message “Out Of Range” on middle of screen. Maximum supported color depth is 18 bits or 262,144 colors. Supported display modes are as in the table: Display Resolution Refresh Rate (H z) Horizontal Frequency (KHz) 640*400 70 3 1.
Part 10 警告使用者 這是甲類的資訊產品 , 在居住的環 境中使用時, 可能會造成射頻干 擾, 在這種情況下 , 使用者會被要 求採取某些適當的對策 。 .
Un punto importante, dopo l’acquisto del dispositivo (o anche prima di acquisto) è quello di leggere il manuale. Dobbiamo farlo per diversi motivi semplici:
Se non hai ancora comprato il POSIFLEX Business Machines LM-6601 è un buon momento per familiarizzare con i dati di base del prodotto. Prime consultare le pagine iniziali del manuale d’uso, che si trova al di sopra. Dovresti trovare lì i dati tecnici più importanti del POSIFLEX Business Machines LM-6601 - in questo modo è possibile verificare se l’apparecchio soddisfa le tue esigenze. Esplorando le pagine segenti del manuali d’uso POSIFLEX Business Machines LM-6601 imparerai tutte le caratteristiche del prodotto e le informazioni sul suo funzionamento. Le informazioni sul POSIFLEX Business Machines LM-6601 ti aiuteranno sicuramente a prendere una decisione relativa all’acquisto.
In una situazione in cui hai già il POSIFLEX Business Machines LM-6601, ma non hai ancora letto il manuale d’uso, dovresti farlo per le ragioni sopra descritte. Saprai quindi se hai correttamente usato le funzioni disponibili, e se hai commesso errori che possono ridurre la durata di vita del POSIFLEX Business Machines LM-6601.
Tuttavia, uno dei ruoli più importanti per l’utente svolti dal manuale d’uso è quello di aiutare a risolvere i problemi con il POSIFLEX Business Machines LM-6601. Quasi sempre, ci troverai Troubleshooting, cioè i guasti più frequenti e malfunzionamenti del dispositivo POSIFLEX Business Machines LM-6601 insieme con le istruzioni su come risolverli. Anche se non si riesci a risolvere il problema, il manuale d’uso ti mostrerà il percorso di ulteriori procedimenti – il contatto con il centro servizio clienti o il servizio più vicino.