Manuale d’uso / di manutenzione del prodotto C1445M-E (2/09) del fabbricante Pelco
Vai alla pagina of 12
INST ALLA TION C1445M-E (2/09) For EH8100 Series Pressurized Camera Enclosure PSKIT8100 Pressure Sensor Option.
.
C1445M-E (2/09) 3 Contents Important Safety Instructi ons . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 4 Description . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
4 C1445M-E (2/09) Important Safety Instructions 1. Read these instructions. 2. Keep these instructions. 3. Heed all warnings. 4. Follow all instructions.
C1445M-E (2/09) 5 Description The PSKIT8100 pressure sensor is designe d for use wi th the EH8100 Series enclosure. The se nsor ensures that enclosure pressure stays at an acceptable operat ion level. The PSKIT8100 pr ovides contact closure when the internal pressure of the enclosure falls below the required 5 psi.
6 C1445M-E (2/09) Pressure Sensor Installation T o install t he press ure sens or: 1. Remove the screw located inside the top portio n of the enclosure’ s rear plate (refer to Figure 2). Insert the pressure sensor tube fitting into the hole. 2. Loosen the camera sled mounting screws (refer to Figure 2).
C1445M-E (2/09) 7 Figure 3 . EH8100 Series Enclosur e: Wiring Diagram NOTES: • Consult the C1420M manual section dealing wi th model number listings for the wattage and number of heaters for the particular model that you are using. • T erminal block only on the EH8106.
8 C1445M-E (2/09) Enclosure Reassemb ly and Recharging REASSEMBLY When the enclosure is disassembled, it should be recharged after reassembly and prior to installation. Recharging requires the use of a Pel co EH8000RKIT recharge kit (or equi valent ) and applicable O-ring kit, part EH8004ORKIT or EH8006ORKIT .
C1445M-E (2/09) 9 REVISION HISTORY Manual # Date Comments C1445M 12/95 Original version. C1445M-A 5/96 Updated to include correct ions to referenc e callouts in Sec tion 3.4. Updated Figure 3. All changes in re sponse to ECO# 95 -220 and 96-1 31. C1445M-B 5/96 Revised to include updated Fi gures 2 and 4.
10 C1445M-E (2/09).
PRODUCT WARRANTY AND RETURN INFORMATION WARRANTY Pelco will repair or replace, without charge, any merc handise proved defective in ma terial or wor kmanship for a period of one year after the date of shipment.
Pelco, Inc. W orldwide Headquarters 3500 Pelco Way Clovis, California 93612 USA USA & Canada T el (800) 289-9100 Fax (800) 289-9150 International T el +1 (559) 292-1981 Fax +1 (559) 348-1120 www .
Un punto importante, dopo l’acquisto del dispositivo (o anche prima di acquisto) è quello di leggere il manuale. Dobbiamo farlo per diversi motivi semplici:
Se non hai ancora comprato il Pelco C1445M-E (2/09) è un buon momento per familiarizzare con i dati di base del prodotto. Prime consultare le pagine iniziali del manuale d’uso, che si trova al di sopra. Dovresti trovare lì i dati tecnici più importanti del Pelco C1445M-E (2/09) - in questo modo è possibile verificare se l’apparecchio soddisfa le tue esigenze. Esplorando le pagine segenti del manuali d’uso Pelco C1445M-E (2/09) imparerai tutte le caratteristiche del prodotto e le informazioni sul suo funzionamento. Le informazioni sul Pelco C1445M-E (2/09) ti aiuteranno sicuramente a prendere una decisione relativa all’acquisto.
In una situazione in cui hai già il Pelco C1445M-E (2/09), ma non hai ancora letto il manuale d’uso, dovresti farlo per le ragioni sopra descritte. Saprai quindi se hai correttamente usato le funzioni disponibili, e se hai commesso errori che possono ridurre la durata di vita del Pelco C1445M-E (2/09).
Tuttavia, uno dei ruoli più importanti per l’utente svolti dal manuale d’uso è quello di aiutare a risolvere i problemi con il Pelco C1445M-E (2/09). Quasi sempre, ci troverai Troubleshooting, cioè i guasti più frequenti e malfunzionamenti del dispositivo Pelco C1445M-E (2/09) insieme con le istruzioni su come risolverli. Anche se non si riesci a risolvere il problema, il manuale d’uso ti mostrerà il percorso di ulteriori procedimenti – il contatto con il centro servizio clienti o il servizio più vicino.