Manuale d’uso / di manutenzione del prodotto 3SWCCE del fabbricante Marvel Industries
Vai alla pagina of 10
Installation Operation and Maintenance Instructions R efrigerated Champagne Cellar 3SWCCE MARVEL REFRIGERA TED CHAMP A GNE CELLAR.
Remove P ackaging Y our champagne cellar has been packed for shipment with all parts that could be damaged by movement securely fastened. Before using, be sure all packing materials and tape have been removed. Important Keep your carton packaging until your champagne cellar has been thoroughly inspected and found to be in good condi- tion.
INST ALLING Y OUR WINE CELLAR 2 Figure 1 Select Location The proper location will ensure peak performance of your appliance. Choose a location where the unit will be out of direct sunlight and away from heat sources.
Start Y our Appliance Y our appliance will start upon initial plug-in. The LED will flash amber upon initial plug-in due to your unit being powered-on at the factory to verify performance and then powered-off.
3SWCCE CHAMP A GNE CELLAR FEA TURES Insert Champagne Bottles The five (5) roll-out shelves each hold three (3) bottles. See Figure 4 for typical wine bottle spacing . T all bottles should not be loaded on the bottom rack because they may pre- vent the door from closing.
CARE AND CLEANING OF Y OUR CHAMP A GNE CELLAR Condenser The condenser tubing inside the cabinet does not require frequent cleaning; however , satisfactory cooling depends on adequate ventilation over the coils. Be sure that noth- ing obstructs the required air flow openings in front of the cabinet.
TROUBLESHOO TING Y OUR CHAMP A GNE CELLAR 6 Before Calling for Service Before calling for service, check the troubleshooting table on this page. This table lists possible problems that you can remedy without difficulty to avoid an unnecessary service call.
OBT AINING SERVICE FOR Y OUR WINE CELLAR If Y ou Do Need Service If you do need service, contact your dealer or Marvel Indus- tries. In any correspondence, refer to the model number and serial number of your unit which is located on the upper left hand side of the wall liner .
HOUSEHOLD PRODUCT W ARRANTY 8 Entire Product Limited One Y ear P arts and Labor W arranty Marvel warrants that it will supply all necessary parts and labor to repair or replace in the end user ’s ho.
Marvel Industries P .O . Box 997 Richmond, IN 47375-0997 800.428.6644 An AGA Company 41010622 Rev . B 03.03.08 www .lifeluxurymarvel.com All specifications and product designs subject to change without notice.
Un punto importante, dopo l’acquisto del dispositivo (o anche prima di acquisto) è quello di leggere il manuale. Dobbiamo farlo per diversi motivi semplici:
Se non hai ancora comprato il Marvel Industries 3SWCCE è un buon momento per familiarizzare con i dati di base del prodotto. Prime consultare le pagine iniziali del manuale d’uso, che si trova al di sopra. Dovresti trovare lì i dati tecnici più importanti del Marvel Industries 3SWCCE - in questo modo è possibile verificare se l’apparecchio soddisfa le tue esigenze. Esplorando le pagine segenti del manuali d’uso Marvel Industries 3SWCCE imparerai tutte le caratteristiche del prodotto e le informazioni sul suo funzionamento. Le informazioni sul Marvel Industries 3SWCCE ti aiuteranno sicuramente a prendere una decisione relativa all’acquisto.
In una situazione in cui hai già il Marvel Industries 3SWCCE, ma non hai ancora letto il manuale d’uso, dovresti farlo per le ragioni sopra descritte. Saprai quindi se hai correttamente usato le funzioni disponibili, e se hai commesso errori che possono ridurre la durata di vita del Marvel Industries 3SWCCE.
Tuttavia, uno dei ruoli più importanti per l’utente svolti dal manuale d’uso è quello di aiutare a risolvere i problemi con il Marvel Industries 3SWCCE. Quasi sempre, ci troverai Troubleshooting, cioè i guasti più frequenti e malfunzionamenti del dispositivo Marvel Industries 3SWCCE insieme con le istruzioni su come risolverli. Anche se non si riesci a risolvere il problema, il manuale d’uso ti mostrerà il percorso di ulteriori procedimenti – il contatto con il centro servizio clienti o il servizio più vicino.