Manuale d’uso / di manutenzione del prodotto 6SWCE del fabbricante Marvel
Vai alla pagina of 12
41010401 Rev . B Mar vel Industries P .O. Box 997 Richmond, IN 47375-0997 800.428.6644 www .lifeluxur ymar vel.com All specifications and product designs subject to change without notice. Such revisions do not entitle the buyer to corresponding changes, improvements additions, replacements or compensation for previously purchased products.
NOTES.
E E n n t t i i r r e e P P r r o o d d u u c c t t L L i i m m i i t t e e d d O O n n e e Y Y e e a a r r P P a a r r t t s s a a n n d d L L a a b b o o r r W W a a r r r r a a n n t t y y Mar vel .
If Y ou Do Need Ser vice If you do need ser vice, contact your dealer or the manufacturer . In any correspondence, refer to the model number and serial number of your unit which is located on the upper left hand side of the wall liner . Retain you proof of purchase.
Possible Causes/Solutions • Interior needs cleaning • Cabinet not level • W eak floor • Cabinet not level • W eak floor • T ube burned out • No power at outlet • ”ON/OFF” button pr.
CARE AND CLEANING OF YOUR WINE CELLAR Inser t Wine Bottles The six roll-out shelves each hold eight bottles. See figure 4 for typical wine bottle spacing. T all bottles should not be loaded on the bottom rack because they may prevent the door from closing.
CARE AND CLEANING OF YOUR WINE CELLAR Inser t Wine Bottles The six roll-out shelves each hold eight bottles. See figure 4 for typical wine bottle spacing. T all bottles should not be loaded on the bottom rack because they may prevent the door from closing.
Possible Causes/Solutions • Interior needs cleaning • Cabinet not level • W eak floor • Cabinet not level • W eak floor • T ube burned out • No power at outlet • ”ON/OFF” button pr.
If Y ou Do Need Ser vice If you do need ser vice, contact your dealer or the manufacturer . In any correspondence, refer to the model number and serial number of your unit which is located on the upper left hand side of the wall liner . Retain you proof of purchase.
E E n n t t i i r r e e P P r r o o d d u u c c t t L L i i m m i i t t e e d d O O n n e e Y Y e e a a r r P P a a r r t t s s a a n n d d L L a a b b o o r r W W a a r r r r a a n n t t y y Mar vel .
NOTES.
41010401 Rev . B Mar vel Industries P .O. Box 997 Richmond, IN 47375-0997 800.428.6644 www .lifeluxur ymar vel.com All specifications and product designs subject to change without notice. Such revisions do not entitle the buyer to corresponding changes, improvements additions, replacements or compensation for previously purchased products.
Un punto importante, dopo l’acquisto del dispositivo (o anche prima di acquisto) è quello di leggere il manuale. Dobbiamo farlo per diversi motivi semplici:
Se non hai ancora comprato il Marvel 6SWCE è un buon momento per familiarizzare con i dati di base del prodotto. Prime consultare le pagine iniziali del manuale d’uso, che si trova al di sopra. Dovresti trovare lì i dati tecnici più importanti del Marvel 6SWCE - in questo modo è possibile verificare se l’apparecchio soddisfa le tue esigenze. Esplorando le pagine segenti del manuali d’uso Marvel 6SWCE imparerai tutte le caratteristiche del prodotto e le informazioni sul suo funzionamento. Le informazioni sul Marvel 6SWCE ti aiuteranno sicuramente a prendere una decisione relativa all’acquisto.
In una situazione in cui hai già il Marvel 6SWCE, ma non hai ancora letto il manuale d’uso, dovresti farlo per le ragioni sopra descritte. Saprai quindi se hai correttamente usato le funzioni disponibili, e se hai commesso errori che possono ridurre la durata di vita del Marvel 6SWCE.
Tuttavia, uno dei ruoli più importanti per l’utente svolti dal manuale d’uso è quello di aiutare a risolvere i problemi con il Marvel 6SWCE. Quasi sempre, ci troverai Troubleshooting, cioè i guasti più frequenti e malfunzionamenti del dispositivo Marvel 6SWCE insieme con le istruzioni su come risolverli. Anche se non si riesci a risolvere il problema, il manuale d’uso ti mostrerà il percorso di ulteriori procedimenti – il contatto con il centro servizio clienti o il servizio più vicino.