Manuale d’uso / di manutenzione del prodotto F-30 del fabbricante Klipsch
Vai alla pagina of 11
8900 Keystone Crossing, Suite 1220 Indianapolis, Indiana 46240 1 . 800 . KLIPSCH • www.klipsch.com Printed in China Make sure you return your warranty card so that we may keep you up-to-date on new Klipsch products and promo - tions. As always, if you have any questions, contact your local authorized Klipsch dealer .
SB-1, SC .5, SS.5 Loudspeaker System O w n e r ’ s M a n u a l & W a r r a n t y.
CAUTION: RISK OF ELECTRIC SHOCK! DO NOT OPEN! CAUTION! T o reduce the risk of electric shock and fi r e, do not remove the cover or back plate of this device. There are no user-serviceable parts inside. Refer repairs to a Klipsch authorized service center .
IF YOU PREFER, YOU CAN REGISTER ONLINE AT WWW.KLIPSCH.COM For multiple speaker purchases, please fill out only one warranty card. Name: Street Address: City/State/Zip: Home Phone: W ork Phone: E-mail.
W e Want Y our Klipsch Product to Look and Sound as Good as When it Left the Factor y . Please Check Promptly for Transit Damage. Each Klipsch product is individually tested for sonic quality and inspected for superior appearance before it leaves the Hope, Arkansas factor y .
Klipsch Limited Warranty KLIPSCH, L.L.C. (“KLIPSCH”) warrants this product to be free from defects in materials and workmanship (subject to the terms set forth below).
15. Dangerous Entry . Care should be taken that no foreign objects or liquids fall or are spilled inside the device. 16. Damage Requiring Service. The device should be serviced by a Klipsch authorized service center when: -The plug or power supply cord has been damaged.
• Locate the wall stud that is the closest to your desired mounting location and drill the proper size pilot hole in the wall. Allow at least 1 1 / 2 " of clearance space between the top of the screw head and any barrier above it (ceiling or shelf).
Service If servicing is required return your speaker to your authorized Klipsch dealer for servicing by qualified personnel. If dealer service is not available, contact Klipsch customer service for a Retur n Authorization number before shipping (required).
This product complies with the essential requirements of EMC directives 89/336/EEC and 73/23/EEC (inclusive of 93/68/EEC) and carries the CE mark accordingly .
Klipsch Synergy Series Technology The Klipsch Synergy Series is a complete, matched family of high performance loudspeakers that offers superior home theater and two-channel performance. This series is anchored by the SB-1 main channel speakers, with the voice-matched companion SC.
Un punto importante, dopo l’acquisto del dispositivo (o anche prima di acquisto) è quello di leggere il manuale. Dobbiamo farlo per diversi motivi semplici:
Se non hai ancora comprato il Klipsch F-30 è un buon momento per familiarizzare con i dati di base del prodotto. Prime consultare le pagine iniziali del manuale d’uso, che si trova al di sopra. Dovresti trovare lì i dati tecnici più importanti del Klipsch F-30 - in questo modo è possibile verificare se l’apparecchio soddisfa le tue esigenze. Esplorando le pagine segenti del manuali d’uso Klipsch F-30 imparerai tutte le caratteristiche del prodotto e le informazioni sul suo funzionamento. Le informazioni sul Klipsch F-30 ti aiuteranno sicuramente a prendere una decisione relativa all’acquisto.
In una situazione in cui hai già il Klipsch F-30, ma non hai ancora letto il manuale d’uso, dovresti farlo per le ragioni sopra descritte. Saprai quindi se hai correttamente usato le funzioni disponibili, e se hai commesso errori che possono ridurre la durata di vita del Klipsch F-30.
Tuttavia, uno dei ruoli più importanti per l’utente svolti dal manuale d’uso è quello di aiutare a risolvere i problemi con il Klipsch F-30. Quasi sempre, ci troverai Troubleshooting, cioè i guasti più frequenti e malfunzionamenti del dispositivo Klipsch F-30 insieme con le istruzioni su come risolverli. Anche se non si riesci a risolvere il problema, il manuale d’uso ti mostrerà il percorso di ulteriori procedimenti – il contatto con il centro servizio clienti o il servizio più vicino.