Manuale d’uso / di manutenzione del prodotto FM03-681 del fabbricante Henny Penny
Vai alla pagina of 12
Frying.
While the foodser vice industry contin ues to evolv e and con sumer tastes expand , one thing hasn ’ t chan ged — customer s will con tinue to be dra wn to delicious, golden fried foods to satisfy their cravin gs. Fo r your operatio n to fully ca pitalize o n this enduring deman d, you need a f oodser vice partner you can trust.
Mar k e t O utlook.
Rectangular fry pots on our fryers promote random tumbling and turbulent action for more evenly cooked products and more satis fi ed customers. Cold zones below the heating units reduce cracklings and greatly improve shortening quality and food fl avor.
Food Quality That Sets Y ou Apart PFE-500 electric pressure fryer and the PFG-600 gas version with Computron 8000 ™ controls. Also available with electro-mechanical controls. As a ma tur e pr oduct categ ory , fried foo ds ar e widely a vailable to every consumer .
Simpli fi ed Labor Solutions OFG-321 gas open fryer with attached FDS-200 fryer dump station and FS-100 shortening shuttle. OFG-391 gas or OFE-291 electric high-volume open fryer with built-in fi ltration and counter-balanced lid lift system. OFG-341 gas or OFE-341 high-volume, shallow- vat open fryer.
Built-in shortening fi ltration in less than four minutes streamlines the process and reduces associated labor costs as well as worker frustration, making your downtime almost negligible.
Integration of strategically placed cold zones, condensation traps, built-in fi ltration, and advanced heating units that better regulate temperature all help to extend shortening life and lower the costs of shortening replacement and disposal.
PFE-591 electric pressure fryer and the PFG-691 gas version with built-in fi ltration and counter-balanced lid lift system. OEA-322 electric or OGA-322 gas Auto Lift open fryer.
HHC-990 SmartHold ® full-size humidi fi ed holding cabinet shown with stainless steel doors and multiple count-down timer (CDT) controls. Complementary Equipment H enny P enny also carries a full line of additio nal equi pmen t that wo rks seamlessly alongside o ur pr essure an d open fr yers.
Merc handise rs/ Heat ed D isplays ■ THERMA -VEC® technolog y gives p recise, even heat withou t hot o r cold spots or fogged glass fo r long er hold times, better taste an d more desira ble pr esenta tion.
FM 03 - 681 L ith o in U. S. A . © 20 07 H enn y Penny C or po rat ion , Pr inte d 12- 06 P .O. Box 60 ■ Eaton, Ohio 45320 www.hennypenny.com 1 937 456.
Un punto importante, dopo l’acquisto del dispositivo (o anche prima di acquisto) è quello di leggere il manuale. Dobbiamo farlo per diversi motivi semplici:
Se non hai ancora comprato il Henny Penny FM03-681 è un buon momento per familiarizzare con i dati di base del prodotto. Prime consultare le pagine iniziali del manuale d’uso, che si trova al di sopra. Dovresti trovare lì i dati tecnici più importanti del Henny Penny FM03-681 - in questo modo è possibile verificare se l’apparecchio soddisfa le tue esigenze. Esplorando le pagine segenti del manuali d’uso Henny Penny FM03-681 imparerai tutte le caratteristiche del prodotto e le informazioni sul suo funzionamento. Le informazioni sul Henny Penny FM03-681 ti aiuteranno sicuramente a prendere una decisione relativa all’acquisto.
In una situazione in cui hai già il Henny Penny FM03-681, ma non hai ancora letto il manuale d’uso, dovresti farlo per le ragioni sopra descritte. Saprai quindi se hai correttamente usato le funzioni disponibili, e se hai commesso errori che possono ridurre la durata di vita del Henny Penny FM03-681.
Tuttavia, uno dei ruoli più importanti per l’utente svolti dal manuale d’uso è quello di aiutare a risolvere i problemi con il Henny Penny FM03-681. Quasi sempre, ci troverai Troubleshooting, cioè i guasti più frequenti e malfunzionamenti del dispositivo Henny Penny FM03-681 insieme con le istruzioni su come risolverli. Anche se non si riesci a risolvere il problema, il manuale d’uso ti mostrerà il percorso di ulteriori procedimenti – il contatto con il centro servizio clienti o il servizio più vicino.