Manuale d’uso / di manutenzione del prodotto OmniVista 4760 del fabbricante Alcatel-Lucent
Vai alla pagina of 11
Alcatel-Lucent OmniV ista TM 4760 Network Management System.
Network Management Systems T elecom managers need flexible network management tools to deal with the challenge of staying current with today’ s network and telecommunication advances.
“ The solution is efficient, flexible, well-designed and reduces workload. This leads to significant time savings in our daily processes. ” T homas Markovic Director of engineering at the Park Hya.
Alcatel-Lucent OmniVista 4760 Network Management System (NMS) OmniVista 4760 is an application suite for local or remote management of the Alcatel-Lucent Enterprise products and applications.
Key Featur es ■ Centralized administration for conver ged enterprise networks ■ T ailored, animated topology maps to monitor systems and applications ■ Direct access to alarms with r eal-time no.
Pr eempt your network per for mance with real-time network visibility! T opology and Alarm applications allow you to maximize uptime by pr o-actively tracking faults. ■ T opology maps show the network devices such as OmniPCX CS, racks, and boar ds as well as logical links between CS and OmniPCX Enterprise IP architectur e.
Key Features: ■ C onsolidated telecommunication costs ■ Automatic organization update for cost centers, u sers, etc. ■ M ulti-carrier environment ■ S imulation facilities ■ C all monitoring .
As your organization grows, the mor e your communication system needs to be monitored. Network managers expect their NMS to allow them to: - Measure r esponse time - Optimize capacity - Monitor real t.
Because a company’ s success depends on its people, a corporate directory becomes a key success factor for e fficient internal communications. The directory application included in the OmniVista 4760 is designed to address a converged infrastructur e as w ell as provide information on all desktop phones.
Minimum Server T echnical Requirements Overall r equir ements: ■ Internal or external DVD drive ■ 128 MB of graphics memor y ■ 2 serial V24 (only for PPP remote connection) ■ Network card (Eth.
Applications 4286898 - EN - 02/2008 - Alcatel-Lucent Enterprise - 32, avenue Kléber 92707 Colombes - France - RCS Paris B 602 033 185. Alcatel, Lucent, Alcatel-Lucent and the Alcatel-Lucent logo, are trademarks of Alcatel-Lucent. All other trademarks ar e the pr operty of their respective owners.
Un punto importante, dopo l’acquisto del dispositivo (o anche prima di acquisto) è quello di leggere il manuale. Dobbiamo farlo per diversi motivi semplici:
Se non hai ancora comprato il Alcatel-Lucent OmniVista 4760 è un buon momento per familiarizzare con i dati di base del prodotto. Prime consultare le pagine iniziali del manuale d’uso, che si trova al di sopra. Dovresti trovare lì i dati tecnici più importanti del Alcatel-Lucent OmniVista 4760 - in questo modo è possibile verificare se l’apparecchio soddisfa le tue esigenze. Esplorando le pagine segenti del manuali d’uso Alcatel-Lucent OmniVista 4760 imparerai tutte le caratteristiche del prodotto e le informazioni sul suo funzionamento. Le informazioni sul Alcatel-Lucent OmniVista 4760 ti aiuteranno sicuramente a prendere una decisione relativa all’acquisto.
In una situazione in cui hai già il Alcatel-Lucent OmniVista 4760, ma non hai ancora letto il manuale d’uso, dovresti farlo per le ragioni sopra descritte. Saprai quindi se hai correttamente usato le funzioni disponibili, e se hai commesso errori che possono ridurre la durata di vita del Alcatel-Lucent OmniVista 4760.
Tuttavia, uno dei ruoli più importanti per l’utente svolti dal manuale d’uso è quello di aiutare a risolvere i problemi con il Alcatel-Lucent OmniVista 4760. Quasi sempre, ci troverai Troubleshooting, cioè i guasti più frequenti e malfunzionamenti del dispositivo Alcatel-Lucent OmniVista 4760 insieme con le istruzioni su come risolverli. Anche se non si riesci a risolvere il problema, il manuale d’uso ti mostrerà il percorso di ulteriori procedimenti – il contatto con il centro servizio clienti o il servizio più vicino.