Manuale d’uso / di manutenzione del prodotto DX-LCD32-09 del fabbricante Dynex
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FAQs Dynex 32” LCD HDTV 720p (DX-LCD32-09) September 30, 2008 I am programming my universal remote, w hat code is needed? o Please use the Dynex universal remote cod e we bsit e to determine the universal remote code you need: www.dynexproducts.com/univ ersalcontrolcode s.
I am having issues with the picture on my TV (e.g., st ripe on the screen, blue lines/dots , red line, etc.). o Make sure your cable s are connected corre ctly and securely to the jacks on the TV. o The cables you are using may be bad, try a new set. o If you are using an antenna, the signal stren gth of the cha nnel may be low.
How do I program my clock/time? o Press MENU. The on-screen menu opens. o Press < or > to select Time , then press v to access the Time menu. o Press ^ or v to select Time Zone , then press < or > to select a time zone. You ca n select Pacific , Alaska , Hawaii , Eastern , Central , or Mountain .
I am missing channels. o It is possible that the Favorite button was pre ssed accidentally. Press the Favorite button on the rem ote. o Make sure the channel i s not blocked by Parental Controls.
My picture is not filling the screen. I have black bars around my picture. o This is due to the aspect ratio. An increa sing am ount of digital TV and movies are presented in wide screen (16:9 ).
• If you are using an antenna: o Press MENU. The on-screen menu opens. o Press < or > to select Channel , then press v to access the Channel menu. o Press ^ or v to select Air/Cable , then press < or > to select Air . o Press ^ or v to select Auto Scan .
If you're getting marginal reception of digital signals, both the pictu re and sound might freeze or brea k up to the point that it's not watchable. If you're really on the fringes—either too far from a tower o r with too man y obstacles in the way—you'll see a blac k scree n that says "No signal.
• Click on Appearance and Themes . • Click Personalization . • Click Display Settings . • Select Monitor 2. • Drag the screen resolution slider to the left to decrease the resolution of your.
o Double-click Display . o In the Display Properties dialog box, clic k on the Settings tab. o Select monitor 2. o Drag the screen resolution slider to the le ft to decrease the resolution of your mon.
10 Can I get an additional remote? o Additional remotes can be purchased from Parts. Please call support at 800 -305-2204, where an agent can tran sfer you to PartSearch. Nothing happens when I push buttons on my remote. o Make sure the TV is plugged in.
Un punto importante, dopo l’acquisto del dispositivo (o anche prima di acquisto) è quello di leggere il manuale. Dobbiamo farlo per diversi motivi semplici:
Se non hai ancora comprato il Dynex DX-LCD32-09 è un buon momento per familiarizzare con i dati di base del prodotto. Prime consultare le pagine iniziali del manuale d’uso, che si trova al di sopra. Dovresti trovare lì i dati tecnici più importanti del Dynex DX-LCD32-09 - in questo modo è possibile verificare se l’apparecchio soddisfa le tue esigenze. Esplorando le pagine segenti del manuali d’uso Dynex DX-LCD32-09 imparerai tutte le caratteristiche del prodotto e le informazioni sul suo funzionamento. Le informazioni sul Dynex DX-LCD32-09 ti aiuteranno sicuramente a prendere una decisione relativa all’acquisto.
In una situazione in cui hai già il Dynex DX-LCD32-09, ma non hai ancora letto il manuale d’uso, dovresti farlo per le ragioni sopra descritte. Saprai quindi se hai correttamente usato le funzioni disponibili, e se hai commesso errori che possono ridurre la durata di vita del Dynex DX-LCD32-09.
Tuttavia, uno dei ruoli più importanti per l’utente svolti dal manuale d’uso è quello di aiutare a risolvere i problemi con il Dynex DX-LCD32-09. Quasi sempre, ci troverai Troubleshooting, cioè i guasti più frequenti e malfunzionamenti del dispositivo Dynex DX-LCD32-09 insieme con le istruzioni su come risolverli. Anche se non si riesci a risolvere il problema, il manuale d’uso ti mostrerà il percorso di ulteriori procedimenti – il contatto con il centro servizio clienti o il servizio più vicino.