Manuale d’uso / di manutenzione del prodotto AH-W150 del fabbricante Denon
Vai alla pagina of 11
AH-W150 Bluet ooth Headphones / In Ear Headphones EXER CISE FREAK TM Owner ’ s Manual.
1 Thank you for purchasing your DENON Globe Cruiser headphones. DENON’s engineers have taken great care to design and develop these headphones to provide you with the best-in-class personal listening experience. Please refer to this guide for assistance when using these headphones.
2 Functions w y q e t r q Volume button (+ / –) Adjusts the volume of the headphones. w Control button Operates a paired audio device ( v page 5 “Listening to music using Bluetooth”). e Status indicator LED Displays information on the headphones’ status.
3 Pairing with a Bluetooth device To listen to music or make phone calls, the Bluetooth device must first be registered (pairing). After pairing has been completed, the Bluetooth device can be reconnected to the headphones. NOTE Please pair devices again in the following cases.
4 Preparation for Use Turning Bluetooth Wireless Connectivity On Turn the Bluetooth function on in advance for the Bluetooth device which is to be connected. Press and hold the headphones’ Control button for approx. 1 second. • A beeping sound will be emitted and the red and blue LED indicators will light up simultaneously for approx.
5 Listening to music using Bluetooth Operates the paired Bluetooth device using the control button. q w e Play/Pause Press q one time Next track Press q two times Previous track Press q three times Fa.
6 Your DENON Globe Cruiser headphones feature integrated controls and microphones for easy hands free phone conversations. The call button on the left ear cup allows you to easily operate Bluetooth compatible mobile phones once they’re paired with the headphones.
7 Overview of LED indicator display patterns Headphone status/function LED indicator display Bluetooth on/off Blue Red Pairing in progress Blue Red Pairing standby mode Blue Red Pairing complete Blue .
8 Additional Information Troubleshooting DENON Globe Cruiser headphones have been engineered to provide superior audio performance and ease of use. If you encounter issues with the operation of the headphones, please check below for answers to common issues.
9 Trademark information This product uses the following technologies (Random order): The Bluetooth ® word mark and logos are registered trademarks owned by Bluetooth SIG, Inc. and any use of such marks by D&M Holdings Inc. is under license. Other trademarks and trade names are those of their respective owners.
D&M Holdings Inc. 5411 10892 00AD V00 www.denon.com.
Un punto importante, dopo l’acquisto del dispositivo (o anche prima di acquisto) è quello di leggere il manuale. Dobbiamo farlo per diversi motivi semplici:
Se non hai ancora comprato il Denon AH-W150 è un buon momento per familiarizzare con i dati di base del prodotto. Prime consultare le pagine iniziali del manuale d’uso, che si trova al di sopra. Dovresti trovare lì i dati tecnici più importanti del Denon AH-W150 - in questo modo è possibile verificare se l’apparecchio soddisfa le tue esigenze. Esplorando le pagine segenti del manuali d’uso Denon AH-W150 imparerai tutte le caratteristiche del prodotto e le informazioni sul suo funzionamento. Le informazioni sul Denon AH-W150 ti aiuteranno sicuramente a prendere una decisione relativa all’acquisto.
In una situazione in cui hai già il Denon AH-W150, ma non hai ancora letto il manuale d’uso, dovresti farlo per le ragioni sopra descritte. Saprai quindi se hai correttamente usato le funzioni disponibili, e se hai commesso errori che possono ridurre la durata di vita del Denon AH-W150.
Tuttavia, uno dei ruoli più importanti per l’utente svolti dal manuale d’uso è quello di aiutare a risolvere i problemi con il Denon AH-W150. Quasi sempre, ci troverai Troubleshooting, cioè i guasti più frequenti e malfunzionamenti del dispositivo Denon AH-W150 insieme con le istruzioni su come risolverli. Anche se non si riesci a risolvere il problema, il manuale d’uso ti mostrerà il percorso di ulteriori procedimenti – il contatto con il centro servizio clienti o il servizio più vicino.