Manuale d’uso / di manutenzione del prodotto VDP1300 del fabbricante Clover Technologies Group
Vai alla pagina of 10
USER’S INSTRUCTIONS BLACK & WHITE VIDEO DOOR PHONE MODEL: VDP1300 Wisecomm.
■ To prevent fire or shock hazard, do not expose the monitor to rain or moisture. ■ To avoid electrical shock, do not open the case of thi s product. ■ Operate this product using only the power supply included with it. ■ Do not ove rload el ectric al outle ts or ext ensio n cords as this can result in fire o r electric shock.
2 3 1 4 5 6 7 8 9 10 11 Front view LOCK AC120V Rear view Connector pin configuration INDOOR MONITOR.
R1 Vide o output R2 Ground R3 Audio signal R4 DC 13V – 14V 1. Handset 6. Monitor Button Lift to communicate with your visitors. Press th is butt on to v iew the pi ctu re from the ca mera 2. 4” flat CRT 7. Call Button (intercom function) Press this button to communicate with monitor 2 or monitor 3 3.
Rear view Connecto r pin co nfigurati on R1 Vide o output R2 Ground R3 Audio signal R4 DC 13V – 14V 1. Super infrared LEDs Let you see cl early even at night 2. Microphone Picks up t he voice of the visi tors 3. Speaker 4. Camera Broadcasts the voice from the moni tor Picks up the im age of the visitors clear ly 5.
1. Attach the bracket to the wall, wherever you want to install the monitor. Secure the bracket with the supplied screws. 2. Connect the ca ble connectors w ith 4 wires in polarity t o the wafer on the r ear of the monitor . 3. Fasten the m onitor onto the br acket 4.
1. Attach the brac ket to the wall, w h erever you want to insta ll the camera. S ecure the bracket with the supplied screws (Refer to the above illus tration). 2. Connect the ca ble connectors w ith 4 wires in polarity t o the wafer on the rear of the camera .
Correct wir ing: 100M Wr o n g w i r i n g : 1. VISITOR CALLING ■ When a visi tor presses th e CALL button on the camera, the chime sounds and the visitor appears on the moni tor screen automaticall y. ■ Pick up the handset to speak to the vis itor.
Electroni c Lock A C 120V A C 120 V RV V 2 X 32/0 .2 W/ 1. 0mm 2 cut area wi re for electr onic lock co nnec tion (refe rence dis t anc e 25m ) ﹤ If the produc t does not func tion properly, che ck the following p oints before contacting th e service center.
Display 4” flat CRT Resolutio n 380 TV lines Power source AC 120V/D C15V 1A Current co nsumpti on Operati on: 750 mA, Stan d-by: 10mA Conversat ion time Automatic off after 80 seconds Cable 4 wires in polarity Max.
Un punto importante, dopo l’acquisto del dispositivo (o anche prima di acquisto) è quello di leggere il manuale. Dobbiamo farlo per diversi motivi semplici:
Se non hai ancora comprato il Clover Technologies Group VDP1300 è un buon momento per familiarizzare con i dati di base del prodotto. Prime consultare le pagine iniziali del manuale d’uso, che si trova al di sopra. Dovresti trovare lì i dati tecnici più importanti del Clover Technologies Group VDP1300 - in questo modo è possibile verificare se l’apparecchio soddisfa le tue esigenze. Esplorando le pagine segenti del manuali d’uso Clover Technologies Group VDP1300 imparerai tutte le caratteristiche del prodotto e le informazioni sul suo funzionamento. Le informazioni sul Clover Technologies Group VDP1300 ti aiuteranno sicuramente a prendere una decisione relativa all’acquisto.
In una situazione in cui hai già il Clover Technologies Group VDP1300, ma non hai ancora letto il manuale d’uso, dovresti farlo per le ragioni sopra descritte. Saprai quindi se hai correttamente usato le funzioni disponibili, e se hai commesso errori che possono ridurre la durata di vita del Clover Technologies Group VDP1300.
Tuttavia, uno dei ruoli più importanti per l’utente svolti dal manuale d’uso è quello di aiutare a risolvere i problemi con il Clover Technologies Group VDP1300. Quasi sempre, ci troverai Troubleshooting, cioè i guasti più frequenti e malfunzionamenti del dispositivo Clover Technologies Group VDP1300 insieme con le istruzioni su come risolverli. Anche se non si riesci a risolvere il problema, il manuale d’uso ti mostrerà il percorso di ulteriori procedimenti – il contatto con il centro servizio clienti o il servizio più vicino.