Manuale d’uso / di manutenzione del prodotto MAXAttach IP del fabbricante ClearOne
Vai alla pagina of 12
MAX™ IP Response Point™ USERS MANU AL.
document title CLEARONE P ART NO . 800-158-380 (REVISION 1.0) October 2008 © 2008 CLEARONE. ALL RIGHTS RESERVED. NO P ART OF THIS DOCUMENT MA Y BE REPRO- DUCED IN ANY FORM OR B Y ANY MEANS WITHOUT WRITTEN PERMIS SION FROM CLEARONE. CLEARONE RESERVES SPECIFIC PRIVILEGES.
MAX™ IP Response Point™ 1 Unpack and Setup 1 Keypad F unctions 1 Features 1 The LCD Display 2 Using the phone 2 Make a Call 2 Answer a Call 2 End a Call 2 T urn the Ringer On/Off 2 Adjust Ringer V.
.
1 T echnical Services: 800-283-5936 MAX™ IP RESPONSE POINT™ Users Manual UNP ACK AND SETUP Unpacking information and setup instructions for your MAX IP Response Point product are found in the Quick Start Guide and Administrator’s Guide. KEYP AD FUNCTIONS Button Name Function Hook Press to answer an incoming call.
2 T echnical Services: 800-283-5936 and set up your phone using the Configure Phone Wizard in the Response Point Administrator’s Guide. THE LCD DISPLA Y The LCD display acts as a legend for the various modes, codes and functions of the device. Each function is cov- ered in this manual or the Administrator’s Guide.
3 T echnical Services: 800-283-5936 Dial an Internal Call T o dial an internal company extension using voice dialing: Press the 1. button on the phone. Say the name of a person in your directory (e.g. “Denise Smith”). Y ou can also speak the name of a specific 2.
4 T echnical Services: 800-283-5936 ADDING A NEW PHONE T o add the MAX IP Response Point in Response Point Administrator Launch Response Point Administrator . 1. Connect to the server . • Click 2. Add Phone Ensure the MAX IP Response Point is powered and connected to the network.
5 T echnical Services: 800-283-5936 Highlight the device, click C. Next. Select D . Assign User to Assign or Create a user and click Next. From the list, choose the user you wish to assign to the phone, highlight and click E. OK. T o Create a New User: select • New User and follow the New User wizard.
6 T echnical Services: 800-283-5936 Name the phone, click G. Next. Click H. Finish to complete the process. The MAX IP Response Point is now ready for use with your Response P oint system.
7 T echnical Services: 800-283-5936 APPENDIX : A - COMPLIANCE EUROPEAN COMPLIANCE Conformity of the equipment with the guidelines below is attested by the CE mark.
8 T echnical Services: 800-283-5936 IEC 60950-1: 2001 Safety of Information T echnology Equipment, Including Electrical Business Equipment. RoHS - 2002/95/EC Restrication of the Use of certain Hazardous Substances in Electrical and Electronic Equipment (EEE) & WEEE - 2002/96/EC W aste of Electrical and Electronic Equipment (EEE).
Un punto importante, dopo l’acquisto del dispositivo (o anche prima di acquisto) è quello di leggere il manuale. Dobbiamo farlo per diversi motivi semplici:
Se non hai ancora comprato il ClearOne MAXAttach IP è un buon momento per familiarizzare con i dati di base del prodotto. Prime consultare le pagine iniziali del manuale d’uso, che si trova al di sopra. Dovresti trovare lì i dati tecnici più importanti del ClearOne MAXAttach IP - in questo modo è possibile verificare se l’apparecchio soddisfa le tue esigenze. Esplorando le pagine segenti del manuali d’uso ClearOne MAXAttach IP imparerai tutte le caratteristiche del prodotto e le informazioni sul suo funzionamento. Le informazioni sul ClearOne MAXAttach IP ti aiuteranno sicuramente a prendere una decisione relativa all’acquisto.
In una situazione in cui hai già il ClearOne MAXAttach IP, ma non hai ancora letto il manuale d’uso, dovresti farlo per le ragioni sopra descritte. Saprai quindi se hai correttamente usato le funzioni disponibili, e se hai commesso errori che possono ridurre la durata di vita del ClearOne MAXAttach IP.
Tuttavia, uno dei ruoli più importanti per l’utente svolti dal manuale d’uso è quello di aiutare a risolvere i problemi con il ClearOne MAXAttach IP. Quasi sempre, ci troverai Troubleshooting, cioè i guasti più frequenti e malfunzionamenti del dispositivo ClearOne MAXAttach IP insieme con le istruzioni su come risolverli. Anche se non si riesci a risolvere il problema, il manuale d’uso ti mostrerà il percorso di ulteriori procedimenti – il contatto con il centro servizio clienti o il servizio più vicino.